حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سونی Xperia 10 VI با اسنپدراگون 6 نسل 1 و نسبت‌تصویر 21:9 رسماً معرفی شد

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | سونی

سونی Xperia 1 VI ممکن است نمایشگر 21:9 خود را کنار گذاشته باشد، اما Xperia 10 VI اینجاست تا روند گوشی‌های بلند و باریک این شرکت را ادامه دهد. آخرین مدل میان رده سونی در مقایسه با نسل قبلی خود تغییرات کلیدی ازجمله چیپست قدرتمندتر اسنپدراگون 6 نسل 1 و 8 گیگابایت رم را به‌همراه دارد، اما بدون دوربین تله‌فوتو اختصاصی ارائه می‌شود.

سونی Xperia 10 VI

سونی Xperia 10 VI دارای صفحه‌نمایش 6.1 اینچی OLED با وضوح +FHD و رفرش‌ریت 60 هرتز است. این نمایشگر همچنان از محافظ Gorilla Glass Victus در جلو و دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی برخوردار است و سونی ادعا می‌کند که بلندگوهای دستگاه اکنون بلندتر هستند و وضوح بهتری ارائه می‌دهند. Xperia 10 VI دارای قاب پشتی پلاستیکی می‌باشد که از 50 درصد مواد بازیافتی ساخته شده است.

سونی Xperia 10 VI

سونی Xperia 10 VI

پیش از این اشاره کردیم که Xperia 10 VI لنز اختصاصی تله‌فوتو 2x را نسبت‌به مدل قبلی خود از دست داده است، اما دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی آن با OIS باید این کمبود را جبران کند. این دوربین زوم با کیفیت بالای 2 برابری را ارائه داده و محدوده فاصله کانونی 52 میلی‌متری را پوشش می‌دهد درحالی‌که نور بیشتری نسبت‌به یک لنز تله‌فوتو اختصاصی جمع‌آوری می‌کند. همچنین می‌توانید فیلم‌برداری 4K با نرخ 30 فریم‌برثانیه را ضبط کنید. دوربین دیگر در پشت یک لنز فوق‌عریض با سنسور 8 مگاپیکسلی و فاصله کانونی 16 میلی‌متر است.

سونی Xperia 10 VI با اندروید 14 پیش‌فرض ارائه می‌شود و ۳ به‌روزرسانی نسخه اصلی اندروید را در کنار چهار سال به‌روزرسانی امنیتی دریافت خواهد کرد. باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی این گوشی دارای شارژ 30 واتی است. این دستگاه  همچنین از استاندارد IP68، جک هدفون و اسلات کارت microSD نیز بهره می‌برد.

اکسپریا ۱۰ مارک ۶ در سه رنگ مشکی، سفید و آبی عرضه می‌شود. قیمت این گوشی 399 یورو/349 پوند برای مدل 8/128 گیگابایتی تعیین شده است و از اواسط ژوئن در دسترس خواهد بود.

نظر شما درباره Xperia 10 VI چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی