حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ رونمایی سونی Xperia 1 VI و Xperia 10 VI مشخص شد: ۲۶ اردیبهشت ماه

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سونی

سونی به طور رسمی تاریخ رونمایی گوشی پرچمدار آینده خود، Xperia 1 VI، را اعلام کرد. این تلفن هوشمند جانشین Xperia 1 V، یک گوشی زوم محور خواهد بود و در هفته آینده به همراه Xperia 10 VI معرفی می‌شود.

سونی Xperia 1 VI با دوربین تله‌فوتو قدرتمند در راه است

تاکنون، شایعاتی درباره گوشی های اکسپریا ۱ مارک ۶ و اکسپریا ۱۰ مارک ۶، به بیرون درز کرده بود. هم‌اکنون اما تاریخ رونمایی این دو تلفن هوشمند توسط سونی به اشتراک گذاشته شده است. این دو دستگاه در تاریخ ۱۵ می (۲۶ اردیبهشت ماه) رونمایی خواهند شد.

تاریخ رونمایی سونی Xperia 1 VI

با مراجعه به صفحه رسمی سونی اکسپریا در توییتر، متوجه انتشار پست جدیدی می‌شویم. این شرکت تأیید کرده که رویداد معرفی جهانی گوشی های جدید اکسپریا در ۱۵ می برگزار خواهد شد. ویدیویی نیز با شعار «بزرگ‌نمایی شگفت‌انگیز، ONE بعدی در راه است» منتشر شده است. همه این موارد تأیید می‌کنند که به زودی شاهد معرفی Xperia 1 VI خواهیم بود. انتظار می‌رود که به همراه این تلفن هوشمند پرچمدار، سونی از گوشی میان‌رده Xperia 10 VI نیز رونمایی کند.

اطلاعات فاش شده قبلی نشان می‌دادند که سونی اکسپریا ۱ مارک ۶ با ارتقاء دوربین قابل توجهی نسبت به نسل قبل (به‌ویژه در بخش زوم) از راه خواهد رسید. هم‌اکنون، این ادعا توسط شعار رونمایی تأیید شده است. گفته می‌شود که دوربین اصلی این تلفن هوشمند پرچمدار آینده سونی، دارای توانایی زوم ۲ برابری خواهد بود. Xperia 1 V دارای دوربین تله‌فوتو با قابلیت زوم ۵.۲ برابری بود. انتظار می‌رود که دوربین تله‌فوتو Xperia 1 VI از توانایی زوم ۶ برابری برخوردار باشد. این دوربین دارای فاصله کانونی ۱۷۰ میلی‌متری خواهد بود.

گفته می‌شود که اکسپریا ۱ مارک ۶ سونی از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ برخوردار است و حداکثر با ۱۶ گیگابایت حافظه رم به دست کاربران خواهد رسید. باتری این گوشی پرچمدار آینده سونی ظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری دارد. انتظار می‌رود که این دستگاه از صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی نیز برخوردار باشد.

طراحی اکسپریا 1 VI سونی و مشخصات کامل این گوشی فاش شد

نظر شما درباره Sony Xperia 1 VI چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی