حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمی K70 Ultra با پشتیبانی از شارژر ۱۲۰ واتی تأییدیه 3C را دریافت کرد

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | ردمی

احتمالا زمان زیادی تا رونمایی ردمی کی ۷۰ اولترا نمانده است. تاکنون شایعات زیادی درباره این گوشی هوشمند به‌بیرون درز کرده، به‌طور رسمی نیز عرضه این دستگاه در بازار چین تأیید شده است. در حال حاضر، ردمی K70 Ultra با پشتیبانی از شارژر ۱۲۰ واتی در میان داده های گواهینامه 3C مشاهده شده؛ با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

زمان زیادی تا رونمایی ردمی K70 Ultra نمانده است

همان‌طور که می‌دانید، ردمی کی ۷۰ اولترا جانشین ردمی کی ۶۰ اولترا می‌شود که در سال گذشته میلادی معرفی شده بود. هم‌اکنون، Digital Chat Station موفق به مشاهده ردمی K70 Ultra با شماره مدل 2407FRK8EC در پایگاه داده 3C شده است. دریافت گواهینامه مذکور نشان می‌دهد که این تلفن هوشمند به زودی در کشور چین معرفی خواهد شد. این گوشی آینده ردمی از شارژر های MDY-14-ED و MDY-16-EB پشتیبانی می‌کند. این شارژر ها دارای حداکثر توان ۱۲۰ وات هستند.

پشتیبانی ردمی K70 Ultra از شارژر ۱۲۰ وات در داده های تأییدیه 3C

چندی پیش، یک افشای اطلاعاتی نشان داد که K70 Ultra از باتری پرظرفیت ۵,۵۰۰ میلی‌آمپری برخوردار خواهد بود که ۱۰ درصد بزرگتر از نسل قبل است. انتظار می‌رود که این گوشی آینده ردمی دارای یک صفحه نمایش OLED با وضوح 1.5K باشد. ادعا می‌شود که این دستگاه دارای تراشه دو هسته‌ای اختصاصی نمایشگر خواهد بود. همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، احتمالا تراشه مدیاتک Dimensity 9300 Plus وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز Redmi K70 Ultra را بر عهده خواهد داشت. این یک تراشه پرچمدار و بسیار قدرتمند است. انتظار می‌رود که طراحی ردمی کی ۷۰ اولترا نیز ارتقاء یابد.

گفته می‌شود که این گوشی آینده ردمی دارای فریم فلزی و قاب پشتی شیشه‌ای خواهد بود. گزارش های قبلی نشان داده‌اند که این دستگاه احتمالاً دارای حداکثر ۲۴ گیگابایت حافظه رم LPDDR5X و ۱ ترابایت حافظه ذخیره‌سازی UFS 4.0 خواهد بود. دوربین اصلی موجود در قاب پشتی به سنسور ۵۰ مگاپیکسلی مجهز می‌شود. دوربین های دیگر نیز از نوع اولتراواید و ماکرو خواهند بود. در حال حاضر، این تمام آن چیزی است که درباره ردمی کی ۷۰ اولترا می‌دانیم. در صورت انتشار اطلاعات بیشتر، آن را با شما در ترنجی به اشتراک خواهیم گذاشت.

ردمی کی ۷۰ اولترا احتمالا در تابستان سال جاری معرفی خواهد شد

نظر شما درباره Redmi K70 Ultra چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی