حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمی کی ۷۰ اولترا احتمالا در تابستان سال جاری معرفی خواهد شد

نوشته

2 هفته قبل | بدون دیدگاه | ردمی، شایعات

مدیاتک تراشه Dimensity 9300 Plus را در تاریخ ۷ می (۱۸ اردیبهشت ماه) و در کشور چین معرفی خواهد کرد. این یک نسخه اورکلاک شده از Dimensity 9300 خواهد بود. احتمالا گوشی های جدید سری Vivo X100 از این چیپست جدید مدیاتک برخوردار خواهند بود. طبق گزارش ها، ردمی کی ۷۰ اولترا نیز به این تراشه مجهز می‌شود.

ردمی کی ۷۰ اولترا در چارک سوم ۲۰۲۴ معرفی خواهد شد

گزارش جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد ردمی کی ۷۰ اولترا با تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس در سه ماهه سوم سال جاری میلادی (بازه زمانی اواسط تیر تا اوایل مهر ماه) معرفی خواهد شد. افشاگر معروف اطلاعات، Smart Pikachu، این ادعا ها را مطرح کرده است. اگر به خاطر داشته باشید، ردمی کی ۶۰ اولترا در آگوست ۲۰۲۳ معرفی شد. بنابراین انتظار داریم که جانشین این گوشی هوشمند در ماه جولای یا آگوست سال جاری میلادی رونمایی شود.

Redmi K60 Ultra

این افشاگر اطلاعات همچنین ادعا می‌کند که که Redmi K70 Ultra مجهز به Dimensity 9300 Plus، دارای یک تراشه اختصاصی است که احتمالاً به ارائه یک تجربه بازی پیشرفته کمک خواهد کرد. انتظار می‌رود که این گوشی پرچمدار از مادون قرمز، NFC، GPS و استاندارد ضد آب برخوردار باشد. احتمالا این دستگاه مانند نسل قبل از گواهی IP68 بهره‌مند خواهد بود.

گزارش های دیگری منتشر شده که نشان می‌دهند ردمی کی ۷۰ اولترا دارای یک نمایشگر 8T با وضوح 1.5K و رفرش‌ریت ۱۴۴ هرتزی خواهد بود. گران‌قیمت‌ترین نسخه این تلفن هوشمند با ۱۶ گیگابایت حافظه رم LPDDR5x و ۱ ترابایت حافظه ذخیره‌سازی UFS 4.0 به دست کاربران می‌رسد. باتری این گوشی ظرفیت ۵,۵۰۰ میلی‌آمپری داشته و به طور پیش‌فرض از اندروید ۱۴ و رابط کاربری HyperOS بهره‌مند است.

انتظار می‌رود نسخه بهینه‌سازی شده این گوشی با دوربین های بهتر و با نام Xiaomi 14T Pro در بازار جهانی عرضه شود.

اطلاعات تراشه و باتری ردمی K70 Ultra شیائومی لو رفت

نظر شما درباره ردمی کی ۷۰ اولترا شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی