حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی Z Fold 6 FE با طراحی ضخیم در سال ۲۰۲۵ معرفی می‌شود

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

می‌دانیم که سامسونگ از چندین دستگاه مختلف در سری زد فولد ۶ رونمایی خواهد کرد. انتظار می‌رود که این شرکت از سه گوشی تاشو با نام های گلکسی Z Fold 6، گلکسی Z Fold 6 FE و Z Fold 6 Ultra رونمایی کند. هم‌اکنون، برخی از جزئیات گلکسی Z Fold 6 FE به‌بیرون درز کرده است.

گلکسی Z Fold 6 در سال آینده میلادی از راه خواهد رسید

سامسونگ با معرفی یکی از اولین گوشی های هوشمند تاشو، رهبری این بازار را به‌دست گرفت. اما این شرکت در حال حاضر از نوآوری در طراحی عقب مانده است. سازندگان چینی، گوشی های تاشو بسیار جمع‌وجورتری تولید می‌کنند. از سوی دیگر، سامسونگ سال‌هاست که به فلسفه طراحی مشابهی پایبند بوده و می‌توان گفت که تلفن های هوشمند تاشو این شرکت، خوش‌دست نیستند.

ضخامت Galaxy Z Fold 5

به‌تازگی گزارشی منتشر شده که نشان می‌دهد احتمالا کاربران از طراحی گلکسی Z Fold 6 FE سامسونگ راضی نخواهند بود. همچنین ظاهراً سامسونگ در حال بررسی به تعویق انداختن رونمایی این گوشی هوشمند تاشو است. انتظار می‌رود که Z Fold 6 و Z Flip 6 در رویداد Unpacked آینده سامسونگ معرفی شوند. اما ظاهراً مدل FE در سال آینده میلادی از راه خواهد رسید.

سامسونگ ممکن است رونمایی  Z Fold 6 FE را برای معرفی یک دستگاه تاشو نازک‌تر به تعویق بیندازد. برای مقایسه، در حالی که ضخامت هواوی Mate X3 تنها ۱۱.۸ میلی‌متر است اما ضخامت Galaxy Z Fold 5 (در حالت تا شده) به ۱۳.۴ میلی‌متر می‌رسد. با توجه به عملکرد سامسونگ در سری Galaxy S، به تعویق افتادن گوشی هوشمندی با پسوند FE چندان باعث تعجب نمی‌شود. به‌عنوان مثال، Galaxy S23 در فوریه ۲۰۲۳ معرفی شد، در حالی که Galaxy S23 FE در اکتبر ۲۰۲۳ رونمایی شد. معمولاً دستگاه های FE چندی پس از نسخه اصلی، معرفی خواهند شد.

ظرفیت باتری گلکسی Z Fold 6 فاش شد: بدون هیچ پیشرفتی!

نظر شما درباره این گوشی تاشو آینده سامسونگ چیست؟ آیا عرضه یک تلفن هوشمند تاشو ارزان‌قیمت با پسوند FE، باعث جلب توجه کاربران خواهد شد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی