حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس Open 2 در سال ۲۰۲۴ معرفی نخواهد شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

در ابتدا انتظار می‌رفت که وان پلاس Open 2 در اواخر سال جاری میلادی رونمایی شود. اما در حال حاضر این امر تقریباً غیرممکن به نظر می‌رسد. اطلاعات فاش شده نشان می‌دهد که وان پلاس، در سال ۲۰۲۴ از نسل دوم گوشی تاشو خود رونمایی نخواهد کرد.

وان پلاس Open 2 در سال ۲۰۲۵ با اسنپدراگون ۸ نسل ۴ معرفی خواهد شد

سال گذشته میلادی بود که OnePlus Open به عنوان اولین تلفن هوشمند تاشو این برند معرفی شد. این دستگاه پس از عرضه با استقبال خوبی روبرو شد و به عنوان یکی از بهترین گوشی های تاشو در سطح بازار جهانی مورد تحسین قرار گرفت. هم اکنون اما به‌نظر می‌رسد که جانشین وان پلاس اوپن به این زودی ها معرفی نمی‌شود.

OnePlus Open

اطلاعات منتشر شده از سوی Kartikey Singh، نشان می‌دهد که وان پلاس در سال جاری میلادی، برنامه‌ای برای رونمایی از Open 2 ندارد. اما دلیل این تصمیم چیست؟ وان پلاس تمایل دارد دستگاه‌ های اوپو را تغییر نام داده و با برند خود عرضه کند. مطابق با گزارش Notebookcheck، گوشی تاشو OnePlus Open که در سال گذشته میلادی معرفی شد نسخه ری‌برند شده Oppo Find N3 بود که نام آن برای عرضه در بازار جهانی تغییر پیدا کرده بود. دقیقا مانند OnePlus Pad که نسخه تغییر نام یافته Oppo Pad 2 است.

بر اساس گزارش های منتشر شده، اوپو برنامه‌ای برای رونمایی از گوشی تاشو جدیدی در سال جاری میلادی ندارد. اوپو Find N5 (نام احتمالی جانشین Oppo Find N3) در سال ۲۰۲۴ معرفی نخواهد شد. بر اساس اطلاعات منتشر شده، این تلفن هوشمند آینده اوپو تا سال ۲۰۲۵ به تعویق افتاده است. انتظار می‌رود که این دستگاه از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ برخوردار باشد. احتمالا وان پلاس Open 2 کمی بعد از Oppo Find N5 رونمایی خواهد شد.

با وجود آنکه وان پلاس و اوپو برنامه‌ای برای عرضه گوشی هوشمندی در سال جاری میلادی ندارند، اما خوشبختانه قرار است امسال چندین تلفن هوشمند تاشو از برند های دیگر، برای عرضه در بازار جهانی معرفی شوند. سامسونگ Galaxy Z Fold 6 و Z Flip 6 در سال جاری میلادی معرفی خواهند شد. انتظار می‌رود که نسل دوم گوگل پیکسل فولد و شیائومی میکس فلیپ نیز در سال ۲۰۲۴ رونمایی شوند.

گوشی تاشو وان پلاس Open رسما معرفی شد

نظر شما درباره این تصمیم اوپو و وان پلاس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی