حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت موتورولا Moto G85 در بازار اروپا فاش شد

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | شایعات، موتورولا

در حال حاضر، موتورولا بر روی Moto G85 کار می‌کند. این گوشی جانشین Moto G84 می‌شود که سال گذشته میلادی معرفی شده بود. در حال حاضر، اطلاعات دقیقی درباره زمان رونمایی این تلفن هوشمند آینده موتورولا به بیرون درز نکرده. اما قیمت موتورولا Moto G85 در میان داده های وب‌سایت یک فروشنده اروپایی مشاهده شده است.

موتورولا Moto G85 در بازار اروپا با قیمت ۳۰۰ یورو عرضه می‌شود

در حال حاضر، نمی‌دانیم که Motorola G85 چه زمانی معرفی خواهد شد. با توجه به آنکه نسل قبلی این تلفن هوشمند در ماه آگوست رونمایی شد، احتمالا زمان زیادی تا معرفی Moto G85 باقی مانده است. این گوشی آینده موتورولا در وب‌سایت یک فروشنده اروپایی مشاهده شده که عرضه آن را در بازار اروپا تأیید می‌کند. البته انتظار داریم که این دستگاه در بازار های دیگری نیز عرضه شود. موتورولا Moto G85 با قیمت ۳۰۰ یورو به دست کاربران می‌رسد که مشابه قیمت نسل قبل است.

قیمت موتورولا جی ۸۵

قیمت مذکور، مربوط به نسخه ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی موتورولا Moto G85 است. معمولاً در تعداد زیادی از گوشی های میان‌رده موجود در این بازه قیمتی، شاهد چنین میزان رم و حافظه ذخیره‌سازی نیستیم. برخورداری از ۱۲ گیگابایت رم در این قیمت قطعاً اتفاق خوبی است. متأسفانه هیچ اطلاعاتی درباره مشخصات Motorola G85 به بیرون درز نکرده است.

نگاهی به مشخصات Moto G84

همان‌طور که GSMArena اشاره می‌کند، نمی‌توان انتظار زیادی از مشخصات موتورولا جی ۸۵ داشت. Moto G84 دارای یک صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچی OLED با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل است. تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز این تلفن هوشمند را بر عهده دارد. دوربین اصلی از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی بهره‌مند بوده و دوربین اولتراواید نیز وضوح ۸ مگاپیکسلی دارد. برای دوربین سلفی این دستگاه از سنسور ۱۶ مگاپیکسلی استفاده شده است.

موتورولا Moto G84 با نمایشگر pOLED، تراشه اسنپدراگون و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی معرفی شد

موتورولا Moto G84 از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۳۰ واتی پشتیبانی می‌کند. این گوشی به طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ به دست کاربران رسید.

نظر شما درباره تلفن های هوشمند میان‌رده موتورولا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی