حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر های موتورولا G85 5G طراحی این گوشی را نشان می‌دهند

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | رندر، شایعات، موتورولا

رندر های موتورولا Moto G85 5G فاش شده است. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند در اواخر سال جاری میلادی معرفی شود. در سپتامبر ۲۰۲۳، شاهد رونمایی Motorola G84 5G بودیم.

موتورولا Moto G85 5G با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی در راه است

افشای اطلاعات مختلف درباره موتورولا جی ۸۵، نشان می‌دهد که زمان زیادی تا رونمایی این دستگاه نمانده است. البته هنوز اطلاعاتی درباره تاریخ معرفی این تلفن هوشمند در دست نیست. رندر های موتورولا Moto G85 5G به‌بیرون درز کرده که طراحی این گوشی را نشان می‌دهد. چندی پیش نیز قیمت این محصول در لیست یک فروشگاه مشاهده شده بود.

طراحی Motorola G85 5G

در تصاویر منتشر شده، می‌توان نسخه آبی رنگ Moto G85 5G را مشاهده کرد. در قاب پشتی این دستگاه، دو لنز دوربین دیده‌ می‌شود. نوشته های موجود بر روی جزیره دوربین، نشان می‌دهد که برای دوربین اصلی این تلفن هوشمند، یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی و لرزشگیر اپتیکال (OIS) در نظر گرفته شده است. طراحی ماژول دوربین این دستگاه کمی متفاوت از نسل قبل است. دو لنز دوربین در دو بریدگی دایره‌ای شکل قرار دارند. فلاش LED بیضی شکل نیز در پایین ماژول دوربین قابل مشاهده است.

لبه پایینی فریم موتورولا G85 5G

رندر موتورولا Moto G85 5G

بر اساس رندر های منتشر شده، موتورولا G85 5G دارای قاب پشتی با روکش مات و بافت‌دار است. در لبه سمت راست فریم، دکمه های پاور و تنظیم صدا قرار گرفته‌اند. بر روی لبه پایینی نیز، یک درگاه USB Type-C، اسلات سیم‌کارت، میکروفون اصلی و خروجی اسپیکر دیده می‌شود. این تلفن هوشمند آینده موتورولا دارای یک صفحه نمایش خمیده خواهد بود. حاشیه های اطراف نمایشگر کم بوده و به‌نظر می‌رسد که در تمامی طرفین، به یک اندازه هستند. Motorola G84 5G دارای یک صفحه نمایش تخت با حاشیه های کمی ضخیم‌تر بود. دوربین سلفی موتورولا G85 5G درون یک پانچ هول و در مرکز بالای نمایشگر دیده می‌شود.

گوشی Motorola G85 5G از تراشه اسنپدراگون ۴ نسل ۳ بهره می‌برد

اطلاعات زیادی درباره این گوشی هوشمند آینده موتورولا منتشر نشده است. مطابق با گزارش منبع، این دستگاه چندی پیش با اسم رمز «malmo» در میان داده های بنچمارک Geekench مشاهده شد. انتظار می‌رود که تراشه اسنپدراگون ۴ نسل ۳ وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز این تلفن هوشمند را بر عهده داشته باشد. این تراشه تاکنون معرفی نشده است. انتظار می‌رود که موتورولا جی ۸۵ به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ به‌دست کاربران برسد. احتمالا این دستگاه از ۸ گیگابایت حافظه رم بهره‌مند بوده و از پردازنده گرافیکی Adreno 619 برخوردار است.

قیمت موتورولا Moto G85 در بازار اروپا فاش شد

نظر شما درباره طراحی این گوشی هوشمند آینده موتورولا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی