حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ عرضه گلکسی واچ های پریمیوم در آینده را رسماً تأیید کرد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | ساعت هوشمند، سامسونگ

در جریان اعلام گزارش مالی فصل اول 2024 سامسونگ، این شرکت جزئیات مهمی را پیرامون دستگاه‌های پوشیدنی آینده خود، ازجمله گلکسی رینگ و ساعت‌های گلکسی واچ آینده تأیید کرد. طبق اعلام غول فناوری کره‌ای، این شرکت در آینده ساعت‌های گلکسی واچ پریمیوم را در فرم‌های مختلف طراحی عرضه خواهد کرد.

گلکسی واچ های پریمیوم سامسونگ

سامسونگ در بیانیه مطبوعاتی خود فاش کرد که قصد دارد اکوسیستم گلکسی را با عرضه فاکتورهای پوشیدنی جدید ازجمله گلکسی رینگ تقویت کند. این شرکت همچنین اعلام کرد که درحال برنامه‌ریزی برای عرضه ساعت‌های پریمیوم گلکسی واچ است. سامسونگ ممکن است به مدل آتی «Ultra» در سری گلکسی واچ اشاره کرده باشد. پیش از این گزارش شده بود که سامسونگ می‌تواند سه نسخه از گلکسی واچ 7 را عرضه کند که یکی از انواع گلکسی واچ 7 دارای نمایشگر مربعی خواهد بود.

گلکسی واچ های پریمیوم سامسونگ

گلکسی واچ های پریمیوم سامسونگ

همچنین در گزارش دیگری اعلام کردیم که گلکسی واچ 7 دارای 32 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. گزارش‌های قبلی همچنین ادعا می‌کردند که سامسونگ می‌تواند یک تراشه اگزینوس 3 نانومتری را در گلکسی واچ 7 استفاده کند. ترکیب طراحی مربع جدید، یک تراشه 3 نانومتری پیشرفته و دو برابر ظرفیت ذخیره‌سازی می‌تواند منجر به تجربه ممتازتری شود و احتمالاً این ساعت هوشمند با اپل واچ اولترا 2 رقابت خواهد کرد.

همچنین گفته می‌شود سامسونگ درحال کار بر روی ساعت ارزان‌تری از سری گلکسی واچ خود است. گفته می‌شود که نام این مدل گلکسی واچ 4 (2024) است و می‌تواند امسال عرضه شود. این ساعت همچنین می‌تواند تنها پیشرفت‌های جزئی نسبت به Galaxy Watch 4 اصلی داشته باشد که در سال 2021 عرضه شد.

انتظار می‌رود ساعت‌های هوشمند جدید سری گلکسی واچ 7 سامسونگ درکنار گلکسی رینگ و گوشی‌های تاشو جدید گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 این شرکت در رویدادی در تاریخ 20 تیر 1403 به‌صورت رسمی معرفی شوند.

نظر شما درباره گلکسی واچ های پریمیوم سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی