حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ بار دیگر ساعت هوشمند مربعی عرضه خواهد کرد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | ساعت هوشمند، سامسونگ، شایعات

بیش از یک دهه پس از اینکه سامسونگ یکی از اولین ساعت‌های هوشمند خود را عرضه کرد، به نظر می‌رسد که این شرکت درنظر دارد تا طراحی مربع را به گلکسی واچ خود خود بازگرداند. اگر به‌یاد داشته باشید، سال 2013 بود که Samsung Galaxy Gear برای اولین بار عرضه شد. این ساعت دارای نمایشگر 1.6 اینچی مربعی‌شکل Super AMOLED بود که طراحی مشابه دیگر ساعت‌های هوشمند آن دوران داشت.

ساعت هوشمند مربعی سامسونگ

اگر اخیراً به ساعت‌های هوشمند سامسونگ نگاهی کرده باشید، ممکن است فقط طراحی دایره‌ای را در آن‌ها بیابید. درحالی‌که از این نوع ساعت‌ها استقبال بسیار خوبی شده است، به‌نظر می‌رسد که سامسونگ به‌دنبال تغییر در طراحی ساعت‌های هوشمند خود است.

به‌تازگی گزارش شده است که سامسونگ به‌دنبال بازگرداندن طراحی مربع‌شکل برای ساعت‌های هوشمند خود است. این طراحی شبیه به مدل‌های قبلی مانند Galaxy Gear ،Gear 2 و Gear Live خواهد بود. این مدل‌ها بیش از یک دهه پیش عرضه شدند و از آن زمان توسط ساعت‌های هوشمند دایره‌ای سامسونگ تحت‌الشعاع قرار گرفتند.

Gear S2 اولین ساعت هوشمند سامسونگ با طراحی دایره‌ای و قاب چرخان فیزیکی بود. سامسونگ از آن زمان به این زبان طراحی پایبند بوده و مدل‌های نسل فعلی گلکسی واچ 5 نیز دارای طراحی دایره‌ای یکسان هستند.

ساعت هوشمند مربعی سامسونگ

ساعت هوشمند مربعی سامسونگ

درحال‌حاضر به‌طور قطعی مشخص نیست که آیا این تغییر به طراحی مربع‌شکل سری آتی گلکسی واچ 7 انجام خواهد شد یا اینکه سامسونگ یک سال دیگر منتظر خواهد ماند تا چنین تغییر بزرگی در طراحی ساعت‌های خود ایجاد کند.

این ایده با اشتیاق در داخل خود شرکت سامسونگ موردبررسی قرار می‌گیرد و جالب خواهد بود که ببینیم این شرکت چگونه قرار است طراحی مذکور را پیاده‌سازی می‌کند و چگونه مشتریان را متقاعد می‌کند که دوباره از آن استقبال کنند.

نظر شما درباره عرضه احتمالی یک مدل گلکسی واچ سامسونگ با طراحی مربعی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی