حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی C55 سامسونگ، دیگر در انحصار بازار چین نیست

نوشته

2 هفته قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات، مطالب ترنجی

سامسونگ هفته پیش، گلکسی C55 را برای بازار چین معرفی کرد. در حالی که قرار بود این گوشی در انحصار بازار چین بماند، به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد آن را با نامی متفاوت برای بازار هند عرضه کند.

طبق سنت همیشگی کره‌ای‌ها، هنگامی که می‌خواهند یک گوشی را در بازاری بزرگ عرضه کنند، بر اساس نیاز‌های آن بازار، یکسری جزئیات را درباره محصول خود تغییر می‌هند. به عنوان مثال، گلکسی C55، یک نسخه ریبرند شده از M55 می‌باشد. اما مدل مخصوص بازار چین در طراحی خود، از یک قاب پشتی ساخته شده از چرم گیاهی، بهره می‌برد.

نام گوشی جدید سامسونگ، گلکسی F55 خواهد بود

به گزارش phonearena امروز سامسونگ هند تایید کرد که بزودی گلکسی F55 در بازار این کشور معرفی خواهد شد. در نگاه اول به نظر می‌رسید این گوشی، نسخه تغییر نام یافته گلکسی M55 باشد. اما خبر خوب این است که گوشی جدید کره‌ای‌ها از بهبود‌هایی که C55 در طراحی خود داشت، بهره می‌برد.

البته هنوز مطمئن نیستیم که آیا گلکسی F55 در مشخصات خود تفاوتی با C55 دارد یا خیر. اما اگر تفاوتی نداشته باشد، خریداران هندی قرار است که یک میان رده خوب، با پردازنده اسنپدراگون ۷ نسل ۱، ۸/۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ حافظه دریافت کنند.

تیزر گلکسی F55

تیزر گلکسی F55

سایر مشخصات برادر دوقلوی گلکسی C55

همچنین انتظار داریم که سامسونگ گلکسی F55 از یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی سوپر آمولد پلاس(+Super AMOLED) با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، یک باتری حجیم ۵۰۰۰ میلی‌آمپری به همراه پشتیبانی از شارژ سریع ۴۵ واتی، یک دوربین سگانه(50MP + 8MP + 5MP) و یک دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی بهره ببرد.

سامسونگ هند گوشی جدید خود را در رنگ نارنجی تبلیغ کرده است. اما هیچ اشاره‌ای به قیمت یا زمان در دسترس بودن آن نمی‌کند. در حال حاضر چینی‌ها می‌توانند گلکسی C55 را با قیمت ۲۷۵ دلار برای نسخه(۸/۲۵۶) و ۳۲۰ دلار برای نسخه(۱۲/۲۵۶) بخرند. و انتظار داریم که قیمت F55 نیز در همین حدود باشد.

نظر شما درباره گوشی جدید سامسونگ چیست؟ آیا ریبرند کردن گوشی‌ها برای بازارهای بزرگ را امری ضروری می‌دانید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علی ستاری‌فر