حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت و تاریخ رونمایی Galaxy F55 5G سامسونگ مشخص شد

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سامسونگ

هفته گذشته بود که سامسونگ اعلام کرد به‌زودی گوشی جدیدی را از سری F رونمایی می‌کند. هم‌اکنون تاریخ رونمایی Galaxy F55 5G مشخص شده است. این گوشی هوشمند در ۱۷ می (۲۸ اردیبهشت ماه) و در کشور هند معرفی خواهد شد.

تاریخ رونمایی Galaxy F55 5G بیست و هشتم اردیبهشت ماه است

سامسونگ از طریق شبکه های اجتماعی خود، تاریخ رونمایی Galaxy F55 5G را به اشتراک گذاشت. سامسونگ رسماً تأیید کرده که قیمت این تلفن هوشمند در کشور هند از 2X999 روپیه شروع خواهد شد. یعنی این دستگاه با قیمت کمتر از ۳۰,۰۰۰ روپیه (حدوداً معادل ۳۶۰ دلار) به دست کاربران خواهد رسید. در اوایل هفته جاری نیز شاهد انتشار اطلاعاتی درباره طراحی و رنگ‌بندی گلکسی اف ۵۵ بودیم. این گوشی هوشمند میان‌رده دارای قاب پشتی از جنس چرم مصنوعی خواهد بود و در رنگ های Apricot Crush و Raisin Black (نارنجی و مشکی) به دست کاربران می‌رسد.

پوستر منتشر شده از سوی سامسونگ هند

سامسونگ ادعا می‌کند که Galaxy F55 5G سبک‌ترین و باریک‌ترین گوشی موجود در این بازه قیمتی با قاب پشتی چرمی است. در قاب پشتی این تلفن هوشمند شاهد قرارگیری سه لنز دوربین هستیم. نوار طلایی رنگ اطراف هر کدام از حلقه‌ های دوربین طراحی این گوشی را جذاب‌تر می‌کند. گلکسی F55 5G در میان داده های بنچمارک Geekench مشاهده شده بود. این عضو جدید سری F سامسونگ نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۱ تامین می‌کند. این گوشی دارای ۸ گیگابایت حافظه رم بوده و به طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ به دست کاربران خواهد رسید.

طبق داده های کنسول گوگل پلی، گلکسی F55 5G دارای یک صفحه نمایش FullHD+ بوده و دوربین سلفی نیز درون یک پانچ هول و در مرکز بالای نمایشگر قرار خواهد گرفت. همان‌طور که Mysmartprice اشاره می‌کند، این تلفن هوشمند در نسخه های ۸/۱۲۸ گیگابایتی ۸/۲۵۶ گیگابایتی و  ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی به دست کاربران خواهد رسید. انتظار می‌رود که این دستگاه نسخه تغییر نام یافته Galaxy C55 باشد.

گلکسی C55 سامسونگ رسماً برای بازار چین معرفی شد

نظر شما درباره این تلفن هوشمند میان‌رده آینده سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی