حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ رونمایی آنر ۲۰۰ لایت مشخص شد: ۶ام اردیبهشت

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | آنر

تاریخ رونمایی آنر ۲۰۰ لایت در وب‌سایت فرانسوی این شرکت مشاهده شده است. این گوشی هوشمند در ۲۵ آوریل (ششم اردیبهشت ماه) معرفی خواهد شد. همچنین طراحی و رنگ‌بندی Honor 200 Lite نیز در وب‌سایت آنر فرانسه قابل مشاهده است.

طراحی و تاریخ رونمایی آنر ۲۰۰ لایت رسماً منتشر شد

در تصاویر منتشر شده، علاوه بر تاریخ رونمایی آنر ۲۰۰ لایت، می‌توان طراحی این گوشی هوشمند را مشاهده کرد. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش تخت بوده و دوربین های دوگانه سلفی درون یک پانچ هول کپسولی شکل و در مرکز بالای نمایشگر قرار دارند. سه لنز دوربین در قاب پشتی قرار داشته و دوربین اصلی به سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز شده است. در ماژول دوربین مستطیلی شکل این تلفن هوشمند، می‌توان یک فلاش LED را نیز مشاهده کرد.

تاریخ رونمایی Honor 200 Lite

به نظر می‌رسد که آنر ۲۰۰ لایت دارای فریمی از جنس پلی کربنات خواهد بود. در لبه سمت چپ فریم شاهد قرارگیری اسلات سیم‌کارت هستیم. در لبه سمت راست نیز دکمه های پاور و تنظیم صدا تعبیه شده‌اند. سنسور اثرانگشت این گوشی با دکمه پاور یکپارچه خواهد بود. Honor 200 Lite در سه رنگ آبی، مشکی و سبز کله غازی روشن به دست کاربران می‌رسد. این گوشی هوشمند وزن ۱۶۶ گرمی و ضخامت ۶.۷۸ میلی‌متری خواهد داشت.

گوشی Honor 200 Lite به تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۶۰۸۰ مجهز می‌شود؟

شایعات حاکی از آن است که Honor 200 Lite، شباهت هایی به Honor X50i Plus خواهد داشت. X50i Plus به طور انحصاری در بازار چین عرضه شده است. این گوشی هوشمند دارای یک صفحه نمایش ۶.۸ اینچی AMOLED با رزولوشن FullHD+ و رفرش‌ریت ۹۰ هرتزی است. تراشه مدیاتک Dimensity 6080 نیروی پردازشی مورد نیاز این گوشی هوشمند آنر را تأمین می‌کند. این دستگاه با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی قابل تهیه است.

آنر X50i Plus با دوربین دوگانه ۱۰۸ مگاپیکسلی و تراشه دیمنسیتی ۶۰۸۰ معرفی شد

آنر X50i Plus از باتری ۴,۵۰۰ میلی‌آمپری برخوردار بوده و سنسور اثرانگشت آن نیز بر روی دکمه پاور قرار گرفته است. این دستگاه به طور پیش‌فرض با رابط کاربری MagicOS 7.2 و اندروید ۱۳ به دست کاربران می‌رسد.

نظر شما درباره Honor 200 Lite چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی