حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر ۲۰۰ لایت به زودی برای عرضه در بازار جهانی رونمایی می‌شود

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | آنر

انتظار می‌رود که به زودی آنر ۲۰۰ لایت برای عرضه در بازار جهانی معرفی شود. این تلفن هوشمند موفق به دریافت گواهینامه‌ای شده که به عرضه قریب الوقوع آن اشاره دارد.

احتمالا آنر ۲۰۰ لایت نسخه تغییر نام یافته +X50i است

گوشی Honor 200 Lite برای اولین بار در ماه گذشته میلادی با شماره مدل LLY-NX1 موفق به دریافت گواهینامه TDRA امارات شد. گفته می‌شود که سری Honor 200 در دست توسعه قرار دارد و احتمالا مدل Lite، اولین گوشی از این سری خواهد بود. هم‌اکنون، آنر ۲۰۰ لایت با همان شماره مدل در میان داده های گواهینامه NBTC مشاهده شده است. دریافت تأییدیه مذکور، نشان می‌دهد که زمان زیادی تا عرضه جهانی این گوشی هوشمند نمانده است.

داده های گواهینامه NBTC

همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، این گوشی آینده آنر از شبکه 5G پشتیبانی خواهد کرد. همان‌طور که از نام سری Honor 200 پیداست، این تلفن های هوشمند جانشین سری Honor 100 خواهند شد. سری آنر ۱۰۰ در نوامبر ۲۰۲۳ معرفی شده بود. شایان ذکر است که Honor X50i+ نیز چند ماه پیش در چین معرفی شد. انتظار می‌رود که Honor 200 Lite نسخه تغییر نام یافته X50i+ باشد.

اگر این گمانه‌زنی درست باشد و آنر ۲۰۰ لایت به عنوان نسخه تغییر نام یافته X50i Plus راهی بازار جهانی شود؛ می‌توان انتظار داشت که این دستگاه دارای یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی AMOLED با وضوح Full HD+ و رفرش‌ریت ۹۰ هرتزی باشد. تراشه مدیاتک Dimensity 6080 نیروی پردازشی مورد نیاز Honor X50i Plus را تامین می‌کند. این تلفن هوشمند از باتری ۴,۵۰۰ میلی‌آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۳۵ واتی پشتیبانی می‌کند. دو لنز دوربین در قاب پشتی Honor X50i Plus دیده می‌شود. دوربین اصلی وضوح ۱۰۸ مگاپیکسلی داشته و برای دوربین سلفی، از سنسور ۸ مگاپیکسلی استفاده شده است. انتظار می‌رود که شاهد تکرار این مشخصات در Honor 200 Lite باشیم.

آنر X50i Plus با دوربین دوگانه ۱۰۸ مگاپیکسلی و تراشه دیمنسیتی ۶۰۸۰ معرفی شد

در صورت انتشار اطلاعات بیشتر، آن را با شما در ترنجی به اشتراک خواهیم گذاشت.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی