حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ عرضه سری هواوی Pura 70 سی ام فروردین خواهد بود؟

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | شایعات

هواوی پیش از این، رونمایی سری P70 خود را به تعویق انداخته بود. دیروز، این شرکت رسماً اعلام کرد که گوشی های پرچمدار سری «P» از این به بعد با نام «Pura» راهی بازار می‌شوند. احتمالا تاریخ عرضه سری Pura 70 هواوی ۱۸ آوریل (۳۰ فروردین ماه) خواهد بود.

احتمالا سری Pura 70 هواوی پس‌فردا از راه خواهد رسید

بر اساس گزارش های منتشر شده، برخی فروشگاه های پکن اعلام کرده‌اند که سری Pura 70 احتمالا پیش از پایان ماه آوریل وارد بازار خواهد شد. یکی از کارکنان فروش در یکی از فروشگاه های مجاز هواوی در پکن، ادعا می‌کند که تاریخ عرضه سری Pura 70 هجدهم آوریل (۳۰ فروردین ماه) خواهد بود.

گفته می‌شود که رویداد سفارش های بلایند (blind order) در کشور چین آغاز شده است. در این رویداد کاربران می‌توانند شماره تلفن خود را در اختیار کارکنان فروش قرار داده تا به محض در دسترس قرار گرفتن گوشی ها در فروشگاه، به آنان اطلاع‌رسانی شود. البته ثبت سفارش از این طریق، تضمین نمی‌کند که متقاضیان موفق به دریافت گوشی مدنظر خود شوند. این بستگی به ترتیب رزرو و تعداد دستگاه های موجود دارد. به گفته یکی از کارکنان، بیش از ۱۰۰ نفر گوشی خود را از این طریق رزرو کرده‌اند.

این گمانه زنی ها بر اساس اطلاعات رسمی است. با نگاهی به شایعات، انتظار داریم که سری Pura 70 شامل چهار مدل باشد: Pura 70، Pura 70 Pro، Pura 70 Pro+ و Pura 70 Ultra. دیروز بود که یک افشاگر معروف اطلاعات با نام Digital Chat Station، پیکربندی و رنگ های این سری از گوشی های پرچمدار آینده هواوی را به اشتراک گذاشت.

پیکربندی و رنگ های سری Pura 70 هواوی فاش شد

مطابق با گزارش Gizmochina، ویدیویی که دیروز برای معرفی سری Pura منتشر شد، به طراحی مثلثی شکل ماژول دوربین این گوشی های هوشمند آینده هواوی اشاره دارد. شایعات گذشته نیز بر روی به‌کارگیری ماژول دوربین مثلثی شکل در این تلفن های هوشمند تأکید داشتند.

نظر شما درباره سری Pura 70 هواوی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی