حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی MateBook X Pro 2024 با وزن کمتر از ۱ کیلوگرم معرفی شد

نوشته

2 هفته قبل | بدون دیدگاه | اخبار، لپ‌تاپ، هواوی

هواوی جدیدترین نسخه لپ‌تاپ MateBook X Pro خود را در «کنفرانس ارتباطات Hongmeng Eco» که در چین برگزار می‌شود، معرفی کرد. هواوی MateBook X Pro 2024 ضخامت و وزن کمی دارد. این لپ‌تاپ پرفورمنس بالایی داشته و بر ارائه ویژگی های نوآورانه‌ تمرکز دارد.

لپ‌تاپ هواوی MateBook X Pro از پردازنده قدرتمند Core Ultra 9 اینتل بهره می‌برد

وزن هواوی MateBook X Pro جدید تنها ۹۸۰ گرم است. این لپ‌تاپ حتی از MacBook Air 13.6 اینچی اپل نیز سبک‌تر است. شاسی این دستگاه با استفاده از آلیاژ منیزیم ساخته شده و در عین دوام فوق‌العاده، ظاهری براق را به MateBook X Pro 2024 داده است. در این دستگاه همچنین از معماری جدید Cloud Falcon به همراه مواد آلومینیوم الماس، برای دستیابی به چنین وزن کمی استفاده شده است.

وزن MateBook X Pro 2024

هواوی MateBook X Pro جدید از نظر عملکرد نیز بسیار خوب است. این دستگاه به آخرین پردازنده Core Ultra 9 مجهز شده است. به گفته هواوی، عملکرد MateBook X Pro 2024 بهتر از MacBook pro 14 اپل خواهد بود و در عین حال، وزن کمتری دارد. در حال حاضر، میت بوک ایکس پرو جدید سبک‌ترین لپ‌تاپی است که از پردازنده Core Ultra 9 اینتل بهره می‌برد. این محصول دارای آنتن سه‌بعدی بوده که سرعت شبکه ۴۰ تا ۵۰ درصد سریع‌تری را نسبت به MacBook Pro 14 در اختیار کاربران قرار می‌دهد. لپ‌تاپ جدید هواوی دارای ۶ اسپیکر بوده که ۲۳۰ درصد نویز کمتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

صفحه نمایش MateBook X Pro 2024

صفحه نمایش هواوی MateBook X Pro 2024 اندازه ۱۴.۲ اینچی و رزولوشن ۲۰۸۰ در ۳۱۲۰ پیکسل به همراه رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی دارد. این نمایشگر دارای نسبت کنتراست بالای ۱:۱ میلیون و کاهش بازتاب نور ۷۰ درصد است. نسبت نمایشگر به بدنه دستگاه ۹۳ درصد بوده و حداکثر روشنایی ۱,۰۰۰ نیت را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

MateBook X Pro 2024

MateBook X Pro 2024

ویژگی هوش مصنوعی Pangu هواوی امکانات متفاوتی مانند خلاصه سازی متن در برنامه های مختلف را امکان پذیر می‌کند. علاوه بر این، هواوی با سایر پلتفرم‌ های هوش مصنوعی مانند WPS AI، Wen Xinyiyan و iFlytek Spark همکاری کرده است تا تجربه هوش مصنوعی جامع‌تری را در اختیار کاربران قرار دهد. همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، این لپ‌تاپ از شارژ سریع ۱۴۰ واتی (به همراه استاندارد توربو شارژ هواوی) پشتیبانی می‌کند.

قیمت میت ایکس پرو ۲۰۲۴ هواوی

قیمت Huawei MateBook X Pro جدید از ۱۱,۱۹۹ یوان (تقریباً ۱,۵۵۷ دلار) آغاز می‌شود. قیمت مذکور مربوط به مدل پایه با ۱۶ گیگابایت رم، ۱ ترابایت حافظه ذخیره‌سازی و پردازنده Core Ultra7 است. نسخه ۳۲ گیگابایت حافظه رم + ۱ ترابایت حافظه ذخیره‌سازی این لپ‌تاپ با قیمت معادل ۱,۷۲۷ دلار عرضه می‌شود. نسخه دارای ۳۲ گیگابایت رم، ۲ ترابایت حافظه داخلی ‌و پردازنده Core Ultra 9 اینتل با قیمت ۱۴,۹۹۹ یوآن (حدودا معادل ۲,۰۷۲) به دست کاربران خواهد رسید.

هواوی MateBook D 16 2024 با پردازنده نسل 13 اینتل رسما معرفی شد

نظر شما درباره Huawei MateBook X Pro 2024 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی