حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی اس ۲۴ اولترا سامسونگ پس از سقوط از ارتفاع ۴۰۰ متری سالم می‌ماند + ویدئو

نوشته

2 هفته قبل | یک دیدگاه | سامسونگ، مقاومت

قیمت گوشی های هوشمند همچنان در حال افزایش است. قیمت بسیاری از مدل های پرچمدار به بیش از ۱,۰۰۰ دلار رسیده است. در نتیجه، انتظارات کاربران نیز از این دستگاه ها بالاتر می‌رود. کاربران نه تنها می‌خواهند گوشی آنها عملکرد قدرتمندی داشته باشد، بلکه انتظار مقاومت استثنایی دارند. ویدیویی منتشر شده که نشان می‌دهد گلکسی اس ۲۴ اولترا سامسونگ پس از سقوط از ارتفاع ۴۰۰ متری جان سالم به در می‌برد.

گلکسی اس ۲۴ اولترا پس از سقوط از ارتفاع ۴۰۰ متری کاملا سالم خواهد ماند؟

فرانک کاربالیدو با انتشار پستی در اینستاگرام، اتفاقی باورنکردنی را به اشتراک گذاشت. گلکسی S24 Ultra وی در حین چتربازی به بیرون پرت شد. این گوشی از ارتفاع ۱,۲۰۰ فوتی (تقریباً معادل ۴۰۰ متر) به زمین برخورد کرد. در حالی که به نظر می‌رسد، کار هر گوشی هوشمندی در این موقعیت تمام است، اما ادامه داستان باورنکردنی می‌شود. فرانک وقتی با استفاده از قابلیت Find My Device، متوجه شد که تلفن او هنوز سیگنالی ارسال می‌کند، شوکه شد.

Galaxy S24 Ultra

همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، وی پس از ردیابی سیگنال، به محل مورد نظر رفت تا بتواند گلکسی اس ۲۴ اولترا ۱,۱۹۹ دلاری خود را نجات دهد. حتما یک تعمیر جزیی بهتر از نداشتن گوشی است! هنگامی که به محل نزدیک شد، با تلفن هوشمند خود تماس گرفت تا بتواند از روی صدا، آن را پیدا کند.

فرانک توانست Galaxy S24 Ultra خود را کاملا سالم و روشن بیابد. البته که پرچمدار سامسونگ به تنهایی تخریب ناپذیر نیست. با نگاهی دقیق‌تر به ویدئو متوجه می‌شویم که گوشی فرانک دارای قاب محافظ (به علاوه گلس محافظ صفحه نمایش) بوده است.

 

 

نکته دیگر آنکه، گلکسی اس ۲۴ اولترا فرانک بر روی سطح نرم و پر از برگ فرود آمده بود. احتمالا شاخه درختان نیز جلوی ضربه محکم را گرفته‌اند. با این وجود اما، سالم ماندن Galaxy S24 Ultra پس از سقوط از ارتفاع پرواز هواپیما، اتفاق قابل توجهی است. این موضوع، اهمیت استفاده از قاب و گلس محافظ نمایشگر را نشان می‌دهد.

ویدئو بررسی گلکسی اس ۲۴ اولترا سامسونگ: فقط برای هوش مصنوعی نخریدش!

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
bi taasob

عزیز جان 1200 فوت میشه 400 متر نه 4000 متر!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی