حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشکل تاچ گلکسی اس ۲۳ در آپدیت One UI 6.1 سامسونگ تایید شد، مشکل گوگل است؟!

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، سامسونگ

آپدیت One UI 6.1 سامسونگ به تازگی برای سری Galaxy S23 عرضه شده و خبر خوبی برای کاربران است، به خصوص که قابلیت‌های Galaxy AI یا هوش‌مصنوعی سامسونگ به آن اضافه می‌شود. با این حال این به‌روزرسانی بدون مشکل هم نبوده و کاربران مشکلاتی را گزارش می‌کنند. به تازگی مشکل تاچ گلکسی اس ۲۳ در آپدیت One UI 6.1 سامسونگ تایید شده و گفته می‌شود که مشکل گوگل است!

مشکل تاچ گلکسی اس ۲۳ در آپدیت One UI 6.1

ماجرا از آن‌جا آغاز شد که بسیاری از کاربران از مشکلات تاچ (صفحه لمسی) پیش‌آمده پس از این به‌روزرسانی شکایت داشتند. مشکل به این صورت بود که گاهی اوقات صفحه لمسی این دستگاه‌ها به لمس انگشت شما واکنش نشان نمی‌داد و باید چندبار روی صفحه ضربه می‌زدید تا دستور شما اجرا شود.

آپدیت One UI 6.1 برای سری گلکسی S23 در ایران

آپدیت One UI 6.1 برای سری گلکسی S23 در ایران

طبیعتاً این مشکل بسیار آزاردهنده است و حالا سامسونگ بالاخره این مشکل را پذیرفته است. همزمان این برند کره‌ای گفته که این مشکل تقریبا تقصیر گوگل است، زیرا ظاهرا این مشکل به دلیل فید Discover برنامه Google است که در صفحه منفی ۱ (همان صفحه سمت چپ رابط کاربری) قرار دارد.

سامسونگ می گوید گوگل از این مشکل آگاه است و برای رفع آن تلاش می‌کند. تا زمانی که این اتفاق نیفتد، سامسونگ یک راه حل موقت به کاربران آسیب دیده ارائه می دهد.

کاربران باید داده‌های برنامه Google را پاک کنند و سپس دستگاه خود را ری‌استارت کنند. پس از انجام این کار، صفحه لمسی باید همه لمس‌ها را به درستی ثبت کند.

برای پاک کردن داده‌های برنامه Google، باید به مسیر زیر بروید:

  1. ۱- تنظیمات
  2. ۲- نرم‌افزارها
  3. ۳- گوگل
  4. ۴- حافظه (Storage)
  5. ۵- Clear data

این ممکن است شما را ملزم کند که دوباره وارد حساب Google خود شوید.

به احتمال زیاد گوگل این مشکل را از طریق به‌روزرسانی برنامه Google برطرف می‌کند، بنابراین مطمئن شوید که به‌روزرسانی‌های خودکار را در Play Store فعال کرده‌اید.

شما گلکسی اس ۲۳ دارید؟ این مشکل را تجربه کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)