حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشکل اثرانگشت گلکسی S23 که با OneUI 6.1 ایجاد شده بود برطرف می‌شود

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، مشکلات

چند روز پیش بود که آپدیت One UI 6.1 برای سری Galaxy S23 عرضه شد. این نسخه از رابط کاربری سامسونگ، علاوه برآنکه چندین ویژگی جدید هوش مصنوعی و بهبود هایی را به همراه داشت، چندین باگ را نیز به این سری اضافه کرد. چند کاربر متوجه شدند که گلکسی S23 آنها، پس از دریافت آپدیت One UI 6.1 با مشکل اثرانگشت مواجه است.

احتمالا مشکل اثرانگشت گلکسی S23 در چند روز آینده برطرف می‌شود

سامسونگ اذعان کرده که از مشکلات مربوط به سنسور اثرانگشت Galaxy S23 که پس از دریافت آپدیت One UI 6.1 در برخی از گوشی های گلکسی S23 ایجاد شده، آگاه است. سامسونگ در حال برنامه‌ریزی برای رفع این مشکل، با ارائه یک به‌روزرسانی در آینده‌ای نزدیک است. این شرکت اشاره نمی‌کند که آپدیت رفع باگ دقیقا در چه بازه زمانی عرضه می‌شود. اما می‌توان انتظار داشت که مشکل اثرانگشت گلکسی S23 با به‌روزرسانی آوریل ۲۰۲۴ حل شود.

در حال حاضر، تنها گلکسی زد فولد ۵، زد فلیپ ۵ و سری گلکسی اس ۲۴ موفق به دریافت آپدیت آوریل ۲۰۲۴ شده‌اند. انتظار می‌رود که این به‌روزرسانی در چند روز آینده برای سری Galaxy S23 نیز ارائه شود.

اثرانگشت زیر نمایشگر Galaxy S23 دقیقا چه مشکلی دارد؟

برخی از کاربران گزارش داده‌اند، وقتی با فشردن دکمه پاور یا دو بار ضربه زدن روی گوشی، اقدام به روشن کردن صفحه نمایش می‌کنند، آیکون سنسور اثرانگشت ظاهر نمی‌شود. حتی زمانی که کاربران سعی می کنند انگشت خود را در جایی که آیکون قرار داشته بگذارند، باز هم قفل صفحه نمایش باز نمی‌شود.

هنگامی که کاربر انگشت خود را بلند می‌کند، نماد اثرانگشت بر روی صفحه ظاهر شده و سپس کاربران می‌توانند برای بار دوم، انگشت خود را بر روی نمایشگر قرار داده و اقدام به باز کردن قفل کنند. همان‌طور که Sammobile اشاره می‌کند، این موضوع باعث نارضایتی زیادی در میان کاربران گلکسی اس ۲۳ شده است.

آیا سرعت شارژر گلکسی S23 با آپدیت One UI 6.1 سامسونگ کاهش پیدا کرده است؟

نظر شما چیست؟ اگر شما هم کاربر سری Galaxy S23 هستید و One UI 6.1 را دریافت کرده‌اید، تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی