حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیا سرعت شارژر گلکسی S23 با آپدیت One UI 6.1 سامسونگ کاهش پیدا کرده است؟

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

آپدیت One UI 6.1 سامسونگ آخر هفته گذشته برای کاربران سری گلکسی S23، سری Z5 و Tab S9 عرضه شد. با عرضه این به‌روزرسانی طبیعتا کاربران بخش‌های مختلفی از آن را تجربه می‌کنند. جالب است بدانید که، در همین مدت کوتاه برای کاربران سوال شده که آیا سرعت شارژر گلکسی S23 با آپدیت One UI 6.1 سامسونگ کاهش پیدا کرده است؟ بیاید پاسخ این پرسش را پیدا کنیم.

کاهش سرعت شارژر گلکسی S23 با آپدیت One UI 6.1 واقعیت دارد؟

حتما می‌دانید که سری Galaxy S23 از توان شارژ تا 25 وات پشتیبانی می‌کند. پس از آپدیت One UI 6.1 در فروم انجمن سامسونگ امارات متحده عربی، کاربری با نام «Pruone» پستی منتشر و ادعا کرد که One UI 6.1 سرعت شارژ Galaxy S23 را به 15 وات محدود کرده است.

وی یک اسکرین شات از نرم‌افزار Electron به اشتراک گذاشت. این برنامه‌ای است که آمار باتری و شارژشدن دستگاه را نشان می‌دهد. بر اساس داده‌های این نرم افزار، گلکسی S23 با توان 15 وات در حال شارژ است.

به نقل از آن پست، یک حساب کاربری در شبکه اجتماعی X از کاربران پرسید که آیا با مشکل مشابهی روبرو هستند یا خیر. جالب این‌که بسیاری از کاربران موافق بودند که گلکسی اس ۲۳ آن‌ها پس از آپدیت One UI 6.1 کندتر شارژ می‌شود.

طبیعتا بررسی سخت‌افزاری این موضوع می‌تواند به نتایج قابل اتکاتری نسبت به بررسی نرم‌افزاری آن برسد.

در همین جهت Sammobile یک گلکسی S23 مجهز به آپدیت One UI 6.1 را به یک شارژر 120 واتی PPS وصل کرده و سرعت شارژ را با استفاده از ولت و آمپرسنج قابل اتصال، اندازه‌گیری نمود.

طبق داده‌های این تست و همانطور که در تصویر بالا می بینید، Galaxy S23 با توان حدود 20 وات شارژ می شد. این 5 وات کمتر از آن چیزی است که سامسونگ ادعا می کند، اما گاهی اوقات این دستاگه با همان توان 25 وات شارژ می شود، به خصوص زمانی که باتری بسیار کم است.

باید بدانید که به طور معمول، حتی با One UI 6.0 این دستگاه با توان حدود 20 وات شارژ می شود. بنابراین پاسخ این پرسش “نه” است. سامسونگ با به‌روزرسانی One UI 6.1 سرعت شارژ گلکسی S23 را به 15 وات محدود نکرده است.

همچنین لازم به ذکر است که با افزایش درصد باتری، توان شارژ نیز کاهش می‌یابد. بنابراین، ممکن است گوشی آن کاربران که با توان 15 وات شارژ می‌شود در درصد باتری بالاتری قرار داشته باشد.

شما موضوع مشابهی را تجربه کرده‌اید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)