حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ رونمایی ریلمی GT Neo 6 SE بیست و سوم فروردین ماه است

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ریلمی

تاریخ رونمایی ریلمی GT Neo 6 SE رسماً اعلام شده است. این تلفن هوشمند در ۱۱ آوریل (۲۳ فروردین) و در کشور چین معرفی خواهد شد. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

ریلمی GT Neo 6 SE با اسنپدراگون ۷+ نسل ۳ در راه است

چندی پیش، تیزری از ریلمی GT Neo 6 SE به اشتراک گذاشته شده بود و هم‌اکنون تاریخ رونمایی این گوشی هوشمند مشخص شده است. بر اساس پست منتشر شده از سوی حساب رسمی ریلمی در شبکه اجتماعی ویبو، GT Neo 6 SE در ساعت ۲ بعد از ظهر (به وقت محلی) روز ۱۱ آوریل/ ۲۳ فروردین معرفی می‌شود. این دستگاه، هفته آینده را برای علاقه‌مندان به دنیای گوشی های هوشمند بسیار هیجان انگیز خواهد کرد.

همچنین تایید شده است که Realme GT Neo 6 SE از تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۳ بهره‌مند خواهد بود. رسماً اعلام شده که Redmi Turbo 3 دارای تراشه اسنپدراگون ۸ اس نسل ۳ است. این چیپست قدرتمند با کارایی بالا برای گوشی های قاتل پرچمدار طراحی شده است. دیدن هر دوی این دستگاه ها در لیست «قاتلان پرچمدار AnTuTu» در ماه آینده جالب خواهد بود.

در ادامه، تایید شده است که Realme GT Neo 6 SE دارای صفحه نمایشی با لبه های کمی خمیده خواهد بود. نسبت نمایشگر به بدنه این گوشی چشمگیر است. ادعا می‌شود که این تلفن هوشمند آینده ریلمی دارای صفحه نمایش 8T LTPO ساخت BOE با وضوح ۲۷۸۰ در ۱۲۶۴ پیکسل (1.5K) و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی خواهد بود. نمایشگر در نظر گرفته شده برای GT Neo 6 SE توانایی تولید حداکثر روشنایی ۶,۰۰۰ نیت را دارد.

همان‌طور که اشاره شد، تراشه Snapdragon 7+ Gen 3 وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز این گوشی آینده ریلمی را بر عهده دارد. گران‌قیمت‌ترین نسخه این دستگاه با ۱۶ گیگابایت حافظه رم LPDDR5x و ۱ ترابایت حافظه ذخیره‌سازی UFS 4.0 به دست کاربران می‌رسد. انتظار می‌رود که باتری ریلمی GT Neo 6 SE ظرفیت ۵,۵۰۰ میلی‌آمپری داشته باشد و توسط آداپتور ۱۰۰ واتی شارژ شود. در حالی که بسیاری از این جزئیات در حال حاضر شایعه و گمانه زنی محض هستند، می‌توان انتظار داشت که مشخصات رسمی در روز های آینده به اشتراک گذاشته شود.

تصویر زنده ریلمی GT Neo 6 SE فاش شد + جزئیات نمایشگر

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی