حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سری گلکسی S25 فقط به تراشه اگزینوس مجهز نمی‌شود

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

تصمیم امسال سامسونگ برای بازگرداندن تراشه اگزینوس به سری گلکسی اس ۲۴، با نگرانی های زیادی روبرو شد. سری گلکسی اس ۲۳ تنها با چیپست پرچمدار اسنپدراگون عرضه شد و شاهد استقبال خوبی از آن بودیم. برخلاف شایعات گذشته، گفته می‌شود که سامسونگ برای سری گلکسی S25 تنها از تراشه اگزینوس استفاده نمی‌کند.

شایعات گذشته تکذیب شد: ارائه سری گلکسی اس ۲۵ با دو تراشه متفاوت

سامسونگ تصمیم گرفت تا در گلکسی اس ۲۴ و اس ۲۴ پلاس به سراغ استفاده از تراشه های اگزینوس و اسنپدراگون برود. اما گلکسی اس ۲۴ اولترا در همه بازار ها با چیپست اسنپدراگون عرضه شد. شایعاتی منتشر شده بود که نشان می‌داد سامسونگ برای سری گلکسی S25 تنها از تراشه اگزینوس استفاده خواهد کرد. ادعا شده بود که سامسونگ در حال کار بر روی یک چیپست جدید Exynos بوده و Galaxy S25 برای نمایش نتایج این کار انتخاب شده است. هم اکنون اما به نظر می‌رسد که سامسونگ به طور کامل از چیپست اگزینوس برای این تلفن های هوشمند پرچمدار آینده خود استفاده نمی‌کند.

Galaxy S24 Ultra

شایعات قبلی این تصور را ایجاد کرده بود که سامسونگ ممکن است تنها از Exynos 2500 برای سری گلکسی اس ۲۵ استفاده کند. ادعا می‌‌شود که این چیپست جدید بسیار بهتر از نسل های قبل خواهد بود. زیرا این شرکت تیم جداگانه‌ای را برای بهینه‌سازی تراشه پیشرفته بعدی تشکیل داده است.

گزارش ها حاکی از آن است که سامسونگ سخت کار کرده است تا بهینه بودن و کارایی اگزینوس ۲۵۰۰ را بهبود بخشد. با این حال، آخرین اخبار حاکی از آن است که سامسونگ در سال آینده وضعیت موجود را حفظ خواهد کرد؛ و باید انتظار همان تقسیم‌بندی «اگزینوس و اسنپدراگون» را برای سری Galaxy S25 داشته باشیم.

در حالی که هنوز تایید نشده، به احتمال زیاد تراشه Snapdragon 8 Gen 4 For Galaxy تنها منحصر به گلکسی اس ۲۵ اولترا باقی خواهد ماند. سایر مدل های این سری (گلکسی اس ۲۵ و اس ۲۵ پلاس) به دو تراشه اسنپدراگون و اگزینوس ۲۵۰۰ مجهز می‌شوند.

حتی در گلکسی S25 و +S25 سامسونگ نیز حسگر تصویر دوربین اصلی تغییر نخواهد کرد!

نظر شما چیست؟ آیا Exynos 2500 می‌تواند عملکرد خوبی داشته و کاربران را راضی کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی