حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تمام سری گلکسی S25 با تراشه Exynos سامسونگ عرضه خواهد شد، احتمالا در تمام بازارها!

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

به نظر می‌رسد که سامسونگ برای سال ۲۰۲۵ یک تغییر راهبرد بزرگ خواهد داشت. البته هنوز هیچ‌چیز مشخص نیست و منبع ارائه این گزارش آنقدرها موثق محسوب نمی‌شود. با این حال در یک ادعای بزرگ گفته شده که تمام سری گلکسی S25 با تراشه Exynos سامسونگ عرضه خواهد شد. احتمالا این تصمیم برای همه بازارها اعمال می‌شود، چیزی مشابه سری گلکسی S6 و گلکسی Note 5 این شرکت. همچنین درباره راهبرد انتخاب تراشه برای سری گلکسی Z و گلکسی A نیز صحبت‌هایی وجود دارد.

احتمال تجهیز کل سری گلکسی S25 سامسونگ به تراشه Exynos

شایعه جدیدی که امروز در شبکه اجتماعی X یا همان توئیتر سابق منتشر شده است، برای کسانی که از سری تراشه‌های Exynos سامسونگ خوش‌شان نمی‌آید، خبر بدی دارد.

به گفته این منبع و در مرحله فعلی توسعه، سامسونگ در حال برنامه‌ریزی برای استفاده تراشه‌های اگزینوس روی سری گلکسی اس ۲۵ خود است. احتمالا این تصمیم برای تمام مدل‌های این سری و در تمام بازارهای دنیا اعمال خواهد شد.

هر چند هنوز اسم این تراشه عنوان نشده اما با توجه به روند نام‌گذاری فعلی سامسونگ، احتمالا باید شاهد اگزینوس ۲۵۰۰ باشیم.

 

از سوی دیگر، گلکسی زد فولد 7 و گلکسی زد فلیپ 7 فقط از تراشه‌های اسنپدراگون کوالکام استفاده خواهند کرد. با توجه به روند نام‌گذاری فعلی، احتمالا اسنپدراگون ۸ نسل ۴ برای آن‌ها استفاده می‌شود.

درباره سری Galaxy A سال ۲۰۲۵ هم اطلاعاتی عنوان شده است. احتمالا سری‌های پایه و میان‌رده گلکسی A به مانند روند فعلی، ترکیبی از تراشه مدیاتک و سامسونگ خواهند داشت.

در حال حاضر هنوز تا رونمایی رسمی این محصولات فاصله خیلی زیادی داریم. در نتیجه نمی‌توان خیلی روی گزارش‌های فعلی حساب باز کرد.

با این حال اگر همه این‌ها درست باشد، به خاطر داشته باشید که ما هنوز نمی‌دانیم Exynos 2500 دقیقاً چه توانایی‌هایی خواهد داشت. شاید سامسونگ به تراشه سال آینده خود خیلی معتقد است که چنین ریسکی را به جان می‌خرد. با این حال، اگر اینقدر معتقد است، چرا سری گوشی های تاشو Galaxy Z را با تراشه‌های اسنپدراگون ارائه کند؟

شما چطور فکر می‌کنید؟ با این راهبرد احتمالی موافق هستید؟ فکر می‌کنید این شایعه محقق می‌شود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)