حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حتی در گلکسی S25 و +S25 سامسونگ نیز حسگر تصویر دوربین اصلی تغییر نخواهد کرد!

نوشته

4 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

حسگر تصویر دوربین از مواردی نیست که لزوما هر ساله ارتقا پیدا کند اما اگر این اتفاق هر دو نسل یکبار اتفاق نیافتد، کمی ناامیدکننده خواهد شد. سامسونگ با ارتقا رزلوشن دوربین اصلی گلکسی S23 و +S23 به ۵۰ مگاپیکسل از حسگر تصویر مدرن ISOCELL GN3 بهره برد. همین حسگر تصویر برای دوربین اصلی گلکسی S24 و +S24 نیز استفاده خواهد شد. آنطور که شنیده‌های تازه می‌گویند، حتی در گلکسی S25 و +S25 سامسونگ نیز حسگر تصویر دوربین اصلی تغییر نخواهد کرد!

حسگر تصویر دوربین گلکسی S25 و +S25 سامسونگ

دو هفته پیش برای شما نوشتیم گزارشی وجود دارد مبنی بر این‌که گلکسی S25 و S25 Plus سامسونگ با حسگر تصویر سونی همراه خواهند بود. این یعنی حسگر تصویر ۵۰ مگاپیکسلی گلکسی اس ۲۵ و اس ۲۵ پلاس دیگر ایزوسل GN3 نخواهد بود. این بار اما همان منبع که گزارش مذکور را داده بود می‌گوید اشتباه کرده و حسگر تصویر دوربین گلکسی S25 و +S25 سامسونگ همین ISOCELL GN3 خواهد بود.

نه این‌که حسگر تصویر GN3 سامسونگ نمونه توانمندی نباشد اما برای گلکسی اس ۲۳ و اس ۲۳ پلاس می‌توانست جذاب باشد. شاید روی گلکسی اس ۲۴ و اس ۲۴ پلاس نیز قابل چشم‌پوشی باشد اما برای گلکسی اس ۲۵ و اس ۲۵ پلاس که حوالی زمستان ۱۴۰۳ عرضه خواهند شد، شاید نتواند با فناوری‌های روز و محصولات جدید رقابت کند.

حسگر تصویر ISOCELL GN3 سامسونگ جز جدیدترین محصولات این برند کره‌ای است که در سال 2022 معرفی شد. این حسگر تصویر از فناوری Tetrapixel استفاده می کند که با ادغام چهار در یک پیکسل برای بهبود حساسیت در شرایط نوری کم و کاهش نویز تلاش می کند. همچنین می‌تواند ویدیوهای 8K با نرخ 30 فریم در ثانیه، ویدیوهای 4K با نرخ 120 فریم بر ثانیه و فیلم‌های FHD با نرخ 480 فریم در ثانیه را ضبط کند.

البته از یاد نبرید که تا نهایی و عرضه شدن سری Galaxy S25 فاصله زیادی داریم و شاید همه چیز تا آن زمان تغییر کند. با این حال اگر این شایعه محقق شود، شما چطور فکر می‌کنید؟ آیا تمرکز سامسونگ برای ارائه دوربین پرچمدار فقط به مدل Ultra معطوف شده است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)