حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر موتورولا Edge 50 Fusion به‌همراه مشخصات و رنگ‌بندی این گوشی فاش شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | رندر، موتورولا

اوایل این ماه جزئیات جدیدترین گوشی موتورولا با نام Edge 50 Fusion ازطریق یک افشاگری منتشر شد. اکنون، رندرهای این گوشی مقرون‌به‌صرفه به‌همراه مشخصات و رنگ‌بندی آن فاش شده است که از معرفی قریب‌الوقوع این دستگاه حکایت دارد.

رندر موتورولا Edge 50 Fusion

رندرهای جدید به‌لطف Android Headlines فاش شده‌اند و تصاویر این گوشی را در سه رنگ مختلف نشان می‌دهد. بر اساس این افشاگری، رنگ‌های این گوشی آبی تصنیف، صورتی طاووسی و آبی جزر و مدی نامیده خواهند شد.

توجه داشته باشید که پشت دستگاه‌ها دارای یک بافت خاص است. بااین‌حال، گفته می‌شود که پشت رنگ Balled Blue از چنس چرم گیاهی خواهد بود.

موتورولا Edge 50 Fusion

موتورولا Edge 50 Fusion

علاوه‌بر رندرها، جزئیات کمی از این گوشی نیز منتشر شده است، ازجمله اینکه دارای صفحه‌نمایش منحنی 6.7 اینچی POLED است و از اسنپدراگون 6 نسل 1 قدرت می‌گیرد. به‌نظر می‌رسد می‌توانیم انتظار 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی را نیز برای این دستگاه داشته باشیم.

یکی از چشمگیرترین ویژگی‌های این گوشی، دوربین اصلی آن است که ادعا می‌شود از یک حسگر تصویر 50 مگاپیکسلی با OIS بهره می‌برد. دوربین دوم نیز مربوط به لنز فوق‌عریض با سنسور 13 مگاپیکسلی است. درهمین‌حال، دوربین سلفی که در مرکز بالای صفحه‌نمایش درون سوراخ نمایشگر جای گرفته، به سنسور 32 مگاپیکسلی مجهز شده است.

در مورد باتری، این گوشی ارزان‌قیمت از یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی انرژی خود را تأمین می‌کند. همراه با این باتری، این گوشی می‌تواند از شارژ سیمی 68 واتی نیز پشتیبانی کند. بااین‌حال، گفته می‌شود که شارژر سیمی در جعبه موجود نخواهد بود.

جزئیات نهایی ادعا می‌کنند که Fusion دارای گواهی مقاومت در برابر آب و گردوغبار IP68 است. همچنین انتظار می‌رود که گوشی آینده موتورولا در تاریخ 3 آوریل/15 فروردین در هند و چین معرفی شود و به‌زودی در اروپا و آمریکای شمالی نیز عرضه خواهد شد. گفته می‌شود که Edge 50 Fusion با برچسب قیمتی در حدود 300 دلار عرضه خواهد شد.

اگر تاریخ رونمایی 3 آوریل درست باشد، به این معنی است که  در یک روز با Motorola Edge Plus (2024) معرفی خواهد شد.

نظر شما درباره موتورولا Edge 50 Fusion چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی