حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا Edge 50 Fusion با تراشه اسنپدراگون در بنچمارک Geekbench مشاهده شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | بنچمارک، موتورولا

موتورولا آماده است تا در ۳ آوریل (۱۵ فروردین ماه) از Edge 50 Pro رونمایی کند. پیش از معرفی این تلفن هوشمند، موتورولا Edge 50 Fusion در میان داده های بنچمارک Geekbench مشاهده شده است. بنچمارک مذکور نشان می‌دهد که این دستگاه از تراشه اسنپدراگون ۶ نسل ۱ برخوردار خواهد بود.

موتورولا Edge 50 Fusion با اسنپدراگون ۶ نسل ۱ در راه است

بر اساس داده های بنچمارک Geekbench، می‌دانیم که موتورولا اج ۵۰ فیوژن به طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ به دست کاربران می‌رسد. این تلفن هوشمند در تست تک هسته‌ای Geekbench 6.2 موفق به کسب امتیاز ۹۱۳ شده‌ است. این دستگاه در تست های چند هسته‌ای نیز امتیاز ۲,۶۲۹ را ثبت می‌کند.

داده های بنچمارک Geekbench

موتورولا Edge 50 Fusion دارای تراشه ۸ هسته‌ای (با آرایش هسته های ۴+۴) است. تراشه در نظر گرفته شده برای این گوشی دارای ۴ هسته با فرکانس ۲.۲۱ گیگاهرتز و ۴ هسته با حداکثر فرکانس ۱.۸۰ گیگاهرتز است. لیست بنچمارک Geekbench نشان می‌دهد که این دستگاه با اسم رمز cusco در دست توسعه قرار دارد. این اطلاعات نشان‌دهنده برخورداری Edge 50 Fusion از تراشه Snapdragon 6 Gen 1 است.

مطابق با گزارش Mysmartprice، نسخه ۸ گیگابایتی موتورولا اج ۵۰ فیوژن در میان داده های Geekbench مشاهده شده است. طبق لیست این بنچمارک، تلفن هوشمند مذکور به طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ به دست کاربران خواهد رسید.‌ انتظار داریم که این دستگاه با HelloUI عرضه شود. این رابط کاربری دارای ویژگی های جذابی است.

برخی از مشخصات Edge 50 Fusion از سوی Evan Blass به اشتراک گذاشته شده است. وی ادعا می‌کند که این تلفن هوشمند دارای یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی POLED با شیشه Corning Gorilla Glass 5، برای محافظت بیشتر، است. دوربین اصلی موجود در قاب پشتی وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و برای دوربین سلفی نیز از سنسور ۳۲ مگاپیکسلی استفاده خواهد شد. ظاهراً این گوشی هوشمند از باتری پرظرفیت‌ ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۶۸ واتی پشتیبانی خواهد کرد. موتورولا اج ۵۰ پرو از استاندارد IP68 (به معنای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار) بهره می‌برد. این گوشی هوشمند در سه رنگ مختلف قابل تهیه خواهد بود.

مشخصات کلیدی موتورولا Edge 50 Fusion فاش شد: اسنپدراگون ۶ نسل ۱

نظر شما درباره Motorola Edge 50 Fusion چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی