حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تجهیز پوکو F6 به تراشه Snapdragon 8s Gen 3 تأیید شد؟

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | پوکو

دیوید لیو، مدیر اجرایی POCO Global، پستی را در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) درباره گوشی هوشمند آینده این برند منتشر کرد. تأیید شده است که گوشی هوشمندی از برند پوکو با تراشه Snapdragon 8s Gen 3 در راه است؛ احتمالا این تلفن هوشمند، POCO F6 خواهد بود.

احتمالا پوکو F6 اولین گوشی مجهز به تراشه Snapdragon 8s Gen 3 در بازار جهانی است

پست منتشر شده در توییتر نشان می‌دهد که تلفن هوشمند جدید پوکو با برخورداری از اسنپدراگون ۸ اس نسل ۳ در راه است. مشخص شده است که این اولین گوشی هوشمندی خواهد بود که چیپست مذکور را به بازار های خارج از چین می‌آورد. احتمالا تلفن هوشمندی که مدیر اجرایی پوکو گلوبال درباره تراشه آن صحبت می‌کند، POCO F6 خواهد بود. این دستگاه به تازگی با شماره مدل های 24069PC21I و 24069PC21G در میان داده های IMEI مشاهده شده است.

پست مدیر اجرایی پوکو گلوبال در توییتر

البته آقای دیوید لیو، در پست خود به Xiaomi CIVI 4 Pro نیز اشاره می‌کند. این موضوع بدان معنا نیست که این تلفن هوشمند با برند POCO راهی بازار جهانی می‌شود. همان‌طور که می‌دانید، انتظار داریم که این دستگاه تحت نام سری لایت شیائومی وارد بازار جهانی شود. CIVI 4 Pro اولین گوشی مجهز به Snapdragon 8s Gen 3 است که دیروز رسماً در کشور چین معرفی شد.

گفته می‌شود که POCO F6 نسخه تغییر نام یافته Redmi Note 13 Turbo است. هنوز این تلفن هوشمند ردمی برای عرضه در بازار چین معرفی نشده؛ اما وجود آن تأیید شده است. همچنین ردمی اعلام کرده که Note 13 Turbo از Snapdragon 8s Gen 3 کوالکام بهرمند خواهد بود. این تراشه، در اوایل هفته جاری معرفی شد و بین Snapdragon 8 Gen 2 و Snapdragon 8 Gen 3 قرار می‌گیرد.

گوشی جدید ردمی با Snapdragon 8s Gen 3 در راه است: ردمی نوت ۱۳ توربو؟

گفته می‌شود که توسعه پوکو اف ۶ در کشور هند آغاز شده است. اطلاعات فاش شده، نشان دهنده پشتیبانی این تلفن هوشمند از شارژ سریع ۱۲۰ واتی است. احتمالا این گوشی آینده پوکو در ماه آینده میلادی معرفی خواهد شد. انتظار می‌رود که این دستگاه در بازار هند نیز عرضه شود.

نظر شما درباره POCO F6 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی