حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمالا پوکو F6 به تراشه Snapdragon 8s Gen 3 مجهز می‌شود

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | پوکو، شایعات

طبق گزارش ها، ردمی در حال کار بر روی یک تلفن هوشمند جدید از سری نوت ۱۳ است. ردمی نوت ۱۳ توربو، قدرتمندترین گوشی این سری خواهد بود. این دستگاه که احتمالا با نام پوکو F6 در بازار جهانی عرضه می‌شود، به تراشه Snapdragon 8s Gen 3 مجهز خواهد بود.

ردمی نوت ۱۳ توربو احتمالا با نام پوکو F6 در بازار جهانی عرضه می‌شود

در مارس ۲۰۲۳ ردمی Note 12 Turbo با برخورداری از تراشه Snapdragon 7+ Gen 2 در کشور چین معرفی شد. این دستگاه با نام Poco F5 در ماه می ۲۰۲۳، برای عرضه در بازار جهانی رونمایی شد. گزارش ها حاکی از آن است که همانند نسل قبل، Redmi Note 13 Turbo در انحصار بازار چین باقی خواهد ماند. اما انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند با نام پوکو F6 و برخورداری از تراشه اسنپدراگون ۸ اس نسل ۳ راهی بازار جهانی شود.

پست Smart Pikachu

تراشه Snapdragon 7 Plus Gen 3 در تاریخ ۱۸ مارس (۲۸ اسفند ماه) و در کشور چین معرفی می‌شود. انتظار می‌رود که کوالکام، این سازنده تراشه مستقر در ایالات متحده، در روز های آینده از Snapdragon 8s Gen 3 نیز رونمایی کند. گفته می‌شود که این چیپست، نسخه آندرکلاک شده اسنپدراگون ۸ نسل ۳ خواهد بود.

گزارش‌های اولیه حاکی از آن بود که Note 13 Turbo ممکن است از Snapdragon 7+ Gen 3 استفاده کند زیرا Note 12 Turbo از Snapdragon 7+ Gen 2 برخوردار بود. با این حال، طبق اطلاعات منتشر شده از سوی یک افشاگر، تراشه Snapdragon 8s Gen 3 نیروی پردازشی مورد نیاز Note 13 Turbo را تأمین خواهد کرد. Smart Pikachu همچنین ادعا می‌کند که تبلت جدید ردمی به زودی معرفی می‌شود. باید منتظر بمانیم تا ببینیم آیا نوت ۱۳ توربو و تبلت جدید ردمی در ماه آوریل و با همدیگر معرفی می‌شوند یا نه.

انتظار می‌رود که Poco F6 حداکثر تا اوایل خرداد رونمایی شود

با توجه به آنکه گفته می‌شود ردمی نوت ۱۳ توربو از تراشه اسنپدراگون 8s نسل ۳ برخوردار است، احتمالا نسخه ری‌برند شده است تلفن هوشمند (Poco F6) نیز از همین چیپست بهرمند خواهد بود. انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند آینده پوکو در ماه آوریل یا می (اواسط فروردین تا اوایل خرداد) برای عرضه در بازار جهانی رونمایی شود. Redmi Note 13 Turbo در بازار چین با گوشی هایی مانند iQOO Z9 Turbo و Realme GT Neo 6 به رقابت خواهد پرداخت. گفته می‌شود که این دو دستگاه نیز از تراشه Snapdragon 8s Gen 3 برخوردار خواهند بود.

ردمی نوت ۱۲ توربو شیائومی با Snapdragon 7+ Gen 2 رسما معرفی شد

نظر شما درباره Redmi Note 13 Turbo/ Poco F6 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی