حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ریلمی 12x 5G با باتری پرظرفیت‌ ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری در راه است

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | ریلمی، شایعات

به نظر می‌رسد که همچنان سری Realme 12 در حال گسترش است. گوشی ریلمی 12x 5G موفق به دریافت چندین گواهینامه شده است. دریافت این گواهینامه ها، نشان می‌دهد که این تلفن هوشمند در چند هفته آینده رونمایی خواهد شد.

ریلمی 12x 5G تا اواخر فروردین رونمایی خواهد شد

ریلمی ۱۲، ریلمی ۱۲ پلاس، ریلمی ۱۲ پرو و ریلمی ۱۲ پرو پلاس در کشور هند معرفی شده‌اند. در حال حاضر اما گفته می‌شود که عضو جدیدی از این سری، در راه است. همان‌طور که می‌توان در تصویر زیر مشاهده کرد، Realme 12x 5G در میان داده های Bluetooth SIG مشاهده شده است. معمولاً دستگاه‌ هایی که توسط بلوتوث SIG تأیید شده‌اند، در یک بازه زمانی حدود یک ماهه معرفی خواهند شد. بنابراین، انتظار می‌رود که ریلمی 12x 5G تا پایان ماه جاری میلادی یا تا اوایل آوریل (اوایل فروردین) رونمایی شود. گواهینامه بلوتوث SIG نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند دارای شماره مدل RMX3997 بوده و از بلوتوث ۵.۳ پشتیبانی می‌کند. این دستگاه موفق به دریافت تاییدیه های BIS هند و TUV Rheinland نیز شده است.

داده های بلوتوث SIG

طبق داده های گواهینامه TUV، این تلفن هوشمند آینده ریلمی از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری برخوردار است. متاسفانه اطلاعاتی در مورد سایر مشخصات این دستگاه در دسترس نیست. انتظار می‌رود که در آینده‌ای نزدیک، اطلاعات بیشتری درباره Realme 12x 5G منتشر شود. گزارش ها نشان می‌دهند که عضو دیگری با نام Realme 12 Lite، به این سری از تلفن های هوشمند ریلمی اضافه خواهد شد.

ریلمی ۱۲ لایت نیز در راه است

گفته می‌شود که ریلمی ۱۲ لایت شباهت هایی با Realme C67 (4G) دارد. بنابراین، انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند آینده ریلمی از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی برخوردار بوده و از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی کند. احتمالا تراشه اسنپدراگون ۶۸۵ نیروی پردازشی مورد نیاز Realme 12 Lite 4G را تأمین خواهد کرد.

ریلمی ۱۲ با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و قیمت ۲۰۵ دلار معرفی شد

نظر شما درباره Realme 12x 5G چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی