حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

برخی از مشخصات موتورولا Edge 50 Pro رسماً تأیید شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | موتورولا

موتورولا در حال آماده شدن برای رونمایی از گوشی هوشمند جدیدی در کشور هند است. هم اکنون، برخی از مشخصات موتورولا Edge 50 Pro رسماً، به اشتراک گذاشته شده است. دیروز نیز تأیید شد که این تلفن هوشمند از تراشه Snapdragon 8s Gen 3 برخوردار خواهد بود.

جزئیات نمایشگر و دوربین موتورولا Edge 50 Pro منتشر شد

موتورولا Edge 50 Pro دارای نمایشگر خمیده ۶.۷ اینچی pOLED با وضوح 1.5K و رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی خواهد بود. این نمایشگر توانایی تولید حداکثر روشنایی ۲,۰۰۰ نیت را داشته و از استاندارد HDR10+ به همراه فضای رنگی DCI-P3 (به طور ۱۰۰ درصدی) پشتیبانی می‌کند. دوربین سلفی درون یک پانچ هول و در مرکز بالای نمایشگر دیده می‌شود. این تلفن هوشمند آینده موتورولا از سنسور اثرانگشت زیر صفحه نمایش برخوردار است. نمایشگر در نظر گرفته شده برای این دستگاه دارای Pantone Validated بوده و رنگ های واقعی و دقیق را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

صفحه نمایش Motorola Edge 50 Pro

همچنین Motorola Edge 50 Pro دارای اولین دوربین Pantone Validated در جهان است. این بدان معناست که خروجی رنگ ها و رنگ پوست در تصاویر گرفته شده توسط Pantone تایید می‌شود. سه لنز دوربین درون ماژول این گوشی هوشمند دیده می‌شود. دوربین اصلی وضوح ۵۰ مگاپیکسلی خواهد داشت. این دستگاه همچنین دارای ویژگی های هوش مصنوعی مانند لرزشگیر تطبیقی خواهد بود. در Moto Edge 50 Pro از هوش مصنوعی مولد برای ایجاد والپیپر های منحصربفرد استفاده شده است.

موتورولا Edge 50 Pro

همان‌طور که Gizmochina اشاره کرده است، موتورولا اج ۵۰ پرو در سه رنگ بنفش و مشکی با بافت چرم مصنوعی و یک رنگ گرادیانی که به نظر می‌رسد ترکیبی از خاکستری و کرم است، عرضه می‌شود.

موتورولا اج ۵۰ پرو پانزدهم فروردین ماه معرفی می‌شود

دیروز بود که موتورولا رسماً اعلام کرد Moto X50 Ultra از تراشه Snapdragon 8s Gen 3 برخوردار خواهد بود. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند، نسخه چینی Edge 50 Pro باشد. بنابراین، موتورولا اج ۵۰ پرو نیز از همین تراشه جدید کوالکام بهره‌مند است.

تراشه Moto Edge 50 Pro

همچنین انتظار داریم که این گوشی در ایالات متحده با نام Edge+ (2024) عرضه شود.  بر اساس تصاویر و پوستر های فاش شده، می‌دانیم که این دستگاه در ۳ آوریل (۱۵ فروردین) و در کشور هند رونمایی می‌شود.

گوشی جدید موتورولا با اسنپدراگون ۷ نسل ۳ در راه است: Moto Edge 50 Fusion؟

با توجه به مشخصات منتشر شده، نظر شما درباره Edge 50 Pro موتورولا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی