حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا Edge 30 Fusion با اسنپدراگون +‌888 رسما معرفی شد: نسخه جهانی Moto S30 Pro

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | موتورولا

طبق وعده‌ی قبلی،‌ کمپانی موتورولا امروز به‌صورت رسمی از مدل جهانی گوشی شبه‌پرچمدار Moto S30 Pro خود که پیش از این آن را در چین معرفی کرده بود، با نام Edge 30 Fusion در بازار جهانی رونمایی کرد. این گوشی دارای سخت‌افزاری با مشخصات رده‌بالا ازجمله تراشه اسنپدراگون 888 پلاس، باتری 4400 میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع 68 واتی و نمایشگر 144 هرتزی POLED است.

موتورولا Edge 30 Fusion

افشای اطلاعات متعدد تأیید کرده بود که Moto S30 Pro با نام Motorola Edge 30 Fusion برای بازار جهانی عرضه خواهد شد. حال، این دستگاه اکنون درکنار موتورولا Edge 30 Neo و Edge 30 Ultra به‌صورت رسمی معرفی شده است. این گوشی درحقیقت یک مدل میانی با مشخصات رده‌بالا بوده که هدف آن ایجاد تعادل بین قیمت و عملکرد است.

موتورولا Edge 30 Fusion

موتورولا Edge 30 Fusion

موتورولا Edge 30 Fusion از یک پنل 6.5 اینچی POLED با وضوح +FHD، رفرش‌ریت 144 هرتز، تراکم پیکسلی 402 PPI و پشتیبانی از +HDR10 بهره می‌برد. حسگر اثرانگشت این دستگاه در زیر نمایشگر نیز تعبیه شده است. این گوشی همچنین قدرت خود را از تراشه پرچمدار سال گذشته کوالکام یعنی +Snapdragon 888 تأمین می‌کند که اگرچه کمی قدیمی به‌نظر رسیده، بااین‌حال کماکان از اجرای تمامی عملکردهای سنگین به‌راحتی برمی‌آید. باتری 4400 میلی‌آمپرساعتی این دستگاه از شارژ سریع 68 واتی پشتیبانی می‌کند که برای دستگاهی در این رده، کاملا قابل‌قبول است.

گزینه‌های حافظه و ذخیره‌سازی Edge 30 Fusion به 8 گیگابایت و 128 گیگابایت محدود شده است و امکان افزایش حافظه داخلی نیز وجود ندارد. گزینه‌های اتصال شامل 5G (دو سیم‌کارت)، بلوتوث 5.2، وای‌فای 6 و NFC است. این گوشی هوشمند اندروید 12 را در خارج از جعبه اجرا می‌کند و موتورولا وعده دو سال به‌روزرسانی نرم‌افزاری و سه سال وصله امنیتی را داده است.

موتورولا Edge 30 Fusion دارای ترکیب دوربین سه‌گانه پشتی با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی (f/1.8) با پشتیبانی از OIS، سنسور 13 مگاپیکسلی (f/2.2) فوق‌عریض و یک سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص‌عمق است. حداکثر قابلیت ضبط ویدیو با وضوح 4K و نرخ 30 FPS برای لنز اصلی و فوق‌عریض و همچنین ضبط ویدیوهای اسلوموشن با نرخ 960 فریم‌برثانیه اما با وضوح HD برای این دستگاه درنظر گرفته شده است. درنهایت، یک سنسور 32 مگاپیکسلی وظیفه ثبت عکس‌های سلفی و تماس‌های ویدیویی شما را برعهده دارد.

Moto Edge 30 Fusion در چندین رنگ مختلف شامل خاکستری کیهانی، سفید شفق قطبی، طلایی خورشیدی و آبی نپتون ارائه خواهد شد. یک نسخه چرم وگان به‌علاوه آرورا سفید نیز موجود است. این گوشی از هم‌اکنون با قیمت 600 یورو (600 دلار آمریکا) در اروپا خریداری می‌شود.

نظر شما پیرامون گوشی شبه‌پرچمدار موتورولا Moto Edge 30 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی