حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی زد فولد 6 اولترا سامسونگ احتمالاً در سال جاری عرضه خواهد شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

گمانه‌زنی‌هایی در مورد اینکه احتمالاً سامسونگ می‌خواهد دومین مدل از Galaxy Z Fold 6 خود را درکنار نسخه استاندارد در اواخر امسال عرضه کند، وجود دارد. شایعات حاکی از آن بود که این نسخه می‌تواند ارزان‌تر از گلکسی زد فولد 6 معمولی باشد، اما بنابر یک گزارش جدید، این قضیه ممکن است کاملاً برعکس باشد و این شرکت، مدل پیشرفته‌تری از گوشی تاشو خود را به نام گلکسی زد فولد 6 اولترا و با مشخصات بهتر ازجمله اسلات اختصاصی قلم S Pen معرفی کند.

گلکسی زد فولد 6 اولترا

طبق این تئوری جدید، نسخه دوم گلکسی زد فولد 6 سامسونگ ممکن است ارزان‌تر نباشد، درعوض گران‌تر باشد. اساساً، سری گوشی‌های تاشو سامسونگ برای سال 2024 می‌تواند شامل یک نوع استاندارد و یک مدل جدید اولترا درکنار مدل فلیپ باشد.

پیش از این، گلکسی زد فولد 6 با نام رمز “Q6” شناخته می‌شد، درحالی‌که ممکن است نام رمز “Q6A” به یک نسخه فولد ارزان‌تر مرتبط باشد. اکنون، طبق گفته WinFuture، مدل Q6A ممکن است Galaxy Z Fold 6 Ultra باشد، به‌جای یک نسخه ارزان‌قیمت FE یا Lite.

حال باید حدس بزنیم که سامسونگ چه ویژگی‌هایی را برای Galaxy Z Fold 6 Ultra درنظر خواهد گرفت، مواردی مانند بهره‌مندی از اسلات قلم و دوربین زیر نمایشگر با کیفیت‌تر.

گلکسی زد فولد 6 اولترا

گلکسی زد فولد 6 اولترا

بااین‌حال، تشخیص اینکه Galaxy Z Fold 6 Ultra چه چیزی می‌تواند ارائه دهد و چگونه می‌تواند عملکرد بهتری از گلکسی زد فولد 6 استاندارد داشته باشد، دشوار است.

تاکنون، هیچ‌چیزی تأیید نشده است، اما ازنظر تئوری، Galaxy Z Fold 6 Ultra می‌تواند علاوه‌بر موارد گفته‌شده در بالا، نمایشگرها و باتری‌های بزرگ‌تر، حافظه رم و حافظه داخلی بیشتر و حتی ترکیب دوربین پرچمدار داشته باشد.

همچنین شایعاتی وجود دارد مبنی‌بر اینکه ممکن است سامسونگ درحال کار بر روی یک گوشی کشویی برای سال 2024 باشد، اما این شایعه نیز مبهم است.

درهرصورت، نکته مهم در اینجا این است که سامسونگ احتمالاً مسیری برعکس آنچه که به‌طور طبیعی همه انتظار دارند را طی کند. مدتی است که طرفداران منتظر گوشی‌های تاشوی ارزان‌تر هستند، اما غول فناوری کره‌ای ممکن است راه برعکس، فارق از خوب یا بد بودنش را درپیش بگیرد و امسال نسخه گران‌تر Galaxy Z Fold Ultra را عرضه کند.

دیدگاه شما پیرامون گلکسی زد فولد 6 اولترا سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی