حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

به گلکسی زد فلیپ ۶ سامسونگ سلام کنید: ضخیم‌تر از نسل قبل

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | برترین‌های ترنجی، رندر، سامسونگ

دیروز بود که با هم رندرهای موثق گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ را با هم دیدیم. هر چند که رسمی نیستند اما می‌تواند نزدیک به واقعیت باشد. پس از Galaxy Z Fold 6 حالا نوبت به Galaxy Z Flip 6 است. بیاید با هم به گلکسی زد فلیپ ۶ سامسونگ سلام کنیم.

سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۶

گلکسی زد فلیپ ۶

گلکسی زد فلیپ ۶

همانطور که در تصویر غیررسمی بالا می‌بینید، طراحی کلی Galaxy Z Flip 6 سامسونگ مشابه نسل قبلی خود باید باشد. نمایشگر بیرونی با گلکسی زد فلیپ ۵ سامسونگ تفاوتی ندارد، همان ۳.۴ اینچی است و شکل پوشه دارد که تا کنار دوربین دوگانه اصلی آن ادامه دارد.

نمایشگر داخلی تاشو همان ۶.۷ اینجی که بوده باقی خواهد ماند. یک سوراخ نمایشگر برای دوربین در لبه بالای آن حضور دارد.

ابعاد کلی گلکسی Z Flip 6 سامسونگ در حالت باز احتمالا برابر ۱۶۵ در ۷۱.۷ در ۷.۴ میلی‌متر است. نسل قبلی آن ۶.۹ میلی‌متر بود و این نشان می‌دهد که حدودا نیم میلی‌متر ضخامت بیشتر نسبت به Z Flip 5 خواهد داشت. این شاید به باتری بزرگتر یا تغییرات سخت‌افزاری دیگر مربوط باشد.

باتری گلکسی زد فلیپ ۵ سامسونگ ۳۷۰۰ میلی‌آمپر است و شاید گلکسی زد فلیپ ۶ به باتری بزرگتر ۴۰۰۰ میلی‌آمپری مجهز شود.

مشخصات سخت افزاری احتمالی گلکسی زد فلیپ ۶ سامسونگ

احتمالا این گوشی هوشمند تاشو باید تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 3 برای گلکسی را داشته باشد. برای جذاب‌تر کردن اوضاع، این شرکت احتمالا گوشی تاشو جدیدش را به ویژگی‌های Galaxy AI که در سری گلکسی S24 شاهد بودیم، مجهز کند.

گوشی گلکسی Flip 6 باید با رابط کاربری One UI 6.0 مبتنی بر اندروید 14 عرضه شود. از نظر اپتیکی، این گوشی تاشو با دوربین دوگانه اصلی ارائه می‌شود که باید رزلوشن 12 مگاپیکسل را حفظ کند.

نظر شما چیست؟ گلکسی Z Flip 6 برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)