حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سری iQOO Pad 2 با دیمنسیتی ۹۳۰۰ و نمایشگر بزرگ LCD در راه است

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | IQOO، تبلت، شایعات

طبق گزارش ها، سری iQOO Pad 2 در دست توسعه است. انتظار می‌رود که این سری در ماه آوریل (اواسط فروردین تا اوایل اردیبهشت) رونمایی شود. افشاگر معروف اطلاعات، Digital Chat Station، ادعا کرده آیکو پد ۲ نسخه ری‌برند شده یک تبلت ویوو خواهد بود.

یکی از اعضای سری iQOO Pad 2 نسخه ری‌برند شده Vivo Pad 3 Pro است

احتمالا به یاد دارید که iQOO Pad به عنوان اولین تبلت این برند در سال ۲۰۲۳ رونمایی شد. این محصول، نسخه بهینه شده Vivo Pad 2 بود. بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی Digital Chat Station، سری iQOO Pad 2 دارای یک صفحه نمایش بزرگ LCD خواهند بود. تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۹۳۰۰ وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز این سری را بر عهده دارد. ادعا شده که شماره مدل PA2473 متعلق به iQOO Pad آینده است.

پست Digital Chat Station

در پست ویبو DCS، از کلمه «سری» استفاده شده است. بنابراین انتظار داریم که مجموعه تبلت های آینده iQOO حداقل شامل دو دستگاه باشد. چندین گزارش ادعا کرده اند که ویوو در ماه جاری میلادی از تبلت Vivo Pad 3 Pro در کشور چین رونمایی خواهد کرد. این تبلت از Dimensity 9300 بهرمند است. همچنین گفته می‌شود که Vivo Pad 3 در سه ماهه دوم سال جاری میلادی با برخورداری از تراشه Snapdragon 8s Gen 3 (نام احتمالی) معرفی می‌شود. انتظار می‌رود که یکی از اعضای سری iQOO Pad 2 نسخه ری‌برند شده ویوو Pad 3 Pro باشد. در حال حاضر اما نمی‌دانیم که نسخه دیگر سری آیکو پد ۲ با نام ویوو Pad 3 معرفی می‌شود یا نه.

نگاهی به مشخصات Vivo Pad 3 Pro

گفته می‌شود که Vivo Pad 3 Pro دارای یک صفحه نمایش ۱۲.۹۵ اینچی LCD با وضوح 3K و رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی است. همان‌طور که اشاره شد، تراشه مدیاتک Dimensity 9300 وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز این محصول را بر عهده دارد. این دستگاه با ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی به دست کاربران خواهد رسید. ویوو پد ۳ پرو از باتری پرظرفیت ۱۱,۵۰۰ میلی‌آمپری بهرمند بوده و انتظار می‌رود که از شارژ سریع ۸۰ واتی پشتیبانی کند. دوربین سلفی این تبلت وضوح ۸ مگاپیکسلی داشته و برای دوربین اصلی نیز از یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی استفاده شده است.

تبلت iQOO Pad Air به همراه ایربادز iQOO TWS 2 معرفی شد

با توجه به مشخصات فاش شده، نظر شما درباره Vivo Pad 3 Pro/ iQOO Pad 2 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی