حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیپدهای جدید با دوربین سلفی روی لبه افقی عرضه می‌شوند

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل، تبلت

تبلت دستگاهی است که خیلی اوقات در شرایط افقی استفاده می‌شود. به همین دلیل کاربردی بودن در این حالت برای آن‌ها اهمیت دارد. خبر خوب این‌که گویا آیپدهای جدید با دوربین سلفی روی لبه افقی عرضه می‌شوند.

دوربین سلفی آیپدهای جدید

سری محصولات آیپد اپل قرار است ارتقا پیدا کنند و شایعات زیادی پیرامون آن‌ها منتشر شده است. برای مثال صحبت از یک iPad Pro با نمایشگر OLED و یک iPad Air بازطراحی شده وجود دارد.

یک شایعه جدید عنوان می‌کند که iPad Air و iPad Pro دوربین سلفی افقی خواهند بود. در حال حاضر هر دو آیپد ایر و پرو دارای دوربین سلفی روی عرض دستگاه یا همان لبه بالایی تبلت هستند. این سبب می‌شود در طول تماس‌های FaceTime افقی، نمای خارج از مرکز ایجاد شود.

اپل اقداماتی را برای رفع این مشکل با نسل دهم آیپد انجام داد. با این حال، از آن زمان، اپل هیچ آیپد جدیدی عرضه نکرده است، اما به نظر می رسد که این شرکت ممکن است این پیشرفت را به مدل های دیگر نیز تعمیم دهد.

آیپد ۱۰

آیپد ۱۰

کد کشف شده در iOS 17.4 به قرارگیری دوربین سلفی روی لبه افقی iPad Pro اشاره می‌کند. گزارش جدید هم نشان می‌دهد تبلت iPad Air بازطراحی شده که در هر دو اندازه 10.9 اینچی و 12.9 اینچی در دسترس خواهد بود، با چنین دوربین سلفی عرضه می‌شود.

تمهیدات انجام شده برای این تغییر نامشخص است. قلم قعلی اپل برای شارژ شدن به صورت مغناطیسی به کناره افقی آیپد پرو و آیپد ایر متصل می‌شود. این به طور بالقوه می‌تواند با دوربین سلفی که روی لبه آیپد قرار بگیرد در تضاد باشد.

با این حال، شایعاتی نیز مبنی بر عرضه قلم جدید اپل وجود دارد. بنابراین اپل ممکن است یک راه حل برای شرایط موجود پیدا کرده باشد.

نظر شما چیست؟ شما تبلترا بیشتر در چه شرایطی استفاده می‌کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)