حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون تاشو با تکنولوژی های پیشرفته در سال ۲۰۲۶ از راه می‌رسد؟

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

مدت هاست که شایعه‌ شده اپل در حال کار بر روی یک دستگاه تاشو است. اخیرا، مینگ چی کو، تحلیلگر مشهور اطلاعات، ادعا کرده که اپل در حال کار بر روی یک مک بوک تاشو است و قصد دارد تا سال ۲۰۲۷ آن را عرضه کند. هم اکنون گزارش جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد آیفون تاشو در سال ۲۰۲۶ از راه خواهد رسید.

چین و چروک نمایشگر آیفون تاشو به حداقل ممکن خواهد رسید

برخلاف ادعاهایی که اخیراً مبنی بر عدم تولید انبوه آیفون های تاشو اپل تا سال ۲۰۲۶ منتشر شده، Revegnus می‌گوید که این شرکت قصد دارد گوشی تاشو خود را در سال ۲۰۲۶ عرضه کند. در ابتدا شایعه شده بود که تلفن هوشمند تاشو اپل تا سال ۲۰۲۵ راهی بازار می‌شود. به گفته یکی از مقامات ارشد اپل که نامش فاش نشده:« آیفون تاشو در مقایسه یا رقبا، نازک‌تر و سبک‌تر خواهد بود». همچنین گفته می‌شود که اپل در تلاش است تا از چین و چروک روی صفحه نمایش گوشی تاشو، خلاص شود. تاکنون هیچ دستگاه تاشویی تولید نشده که این مشکل را نداشته باشد.

پست Revegnus در توییتر (X)

این افشاگر اطلاعات ادعا می‌کند که اپل از فناوری های پیشرفته‌ای در اولین گوشی تاشو خود استفاده کرده که این محصول را از رقبا متمایز می‌کند. رقبای این شرکت زودتر وارد بازار تلفن های هوشمند تاشو شدند و بنابراین اپل باید بتواند با آنها رقابت کند. غول های فناوری مانند سامسونگ از سال ۲۰۱۹ وارد بازار گوشی های تاشو شدند و این شرکت تاکنون ۵ نسل از دستگاه های Z Fold و Z Flip را راهی بازار کرده است.

شایعه شده است که آیفون تاشوی آینده اپل، یک تلفن هوشمند تاشو عمودی بوده و احتمالا شبیه به Galaxy Z Flip 5، اوپو Find N3 Flip و Moto Razr 40 Ultra خواهد بود. باید دید که اپل تا چه حد می‌تواند چین و چروک روی نمایشگر گوشی تاشو خود را پنهان کند، زیرا تاکنون هیچ شرکتی نتوانسته این کار را به خوبی انجام دهد.

اولین دستگاه تاشو اپل یک مک بوک 20 اینچی در سال 2027 خواهد بود

نظر شما چیست؟ آیا اپل می‌تواند سامسونگ را در بازار گوشی های هوشمند تاشو به چالش بکشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی