حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری آیفون ۱۶ پرو مکس بیشتر از تمام آیفون ها خواهد بود

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

زمان زیادی تا رونمایی سری iPhone 16 اپل باقی مانده است. اما به تازگی شایعاتی درباره این تلفن های هوشمند به بیرون درز کرده است. هفته گذشته، گزارشی منتشر شد که نشان می‌داد آیفون ۱۶ پرو مکس باتری پرظرفیت‌تری نسبت به نسل قبل دارد؛ و هم اکنون گفته می‌شود که عمر باتری این دستگاه بیشتر از تمام آیفون های دیگر خواهد بود.

آیفون ۱۶ پرو مکس به لطف باتری پرظرفیت‌تر، شارژدهی بهتری هم دارد

ادعا شده است که آیفون ۱۶ پرو مکس از باتری پرظرفیت‌تری نسبت به آیفون ۱۵ پرو مکس بهره می‌برد، که همین موضوع باعث افزایش عمر باتری این دستگاه شده است. گفته می‌شود که عمر باتری iPhone 16 Pro Max به ۳۰ ساعت رسیده است. نسل قبل ۱ ساعت عمر باتری کمتری داشت. گزارش هفته گذشته حاکی از آن بود که این تلفن هوشمند پرچمدار آینده اپل از باتری ۵ درصد بزرگتری بهره می‌برد. برای iPhone 16 Pro Max یک باتری ۴,۶۷۶ میلی‌آمپری در نظر گرفته شده؛ در صورتی که iPhone 15 Pro Max از باتری ۴,۴۲۲ میلی‌آمپری بهره‌مند بود.

البته شایعه شده است که آیفون ۱۶ پرو مکس با یک صفحه نمایش ۶.۹ اینچی MLA OLED باتری بیشتری مصرف می‌کند. گفته می‌شود که باتری این دستگاه دارای طراحی L شکل است. اپل برای صرفه‌جویی در فضای داخلی، به سراغ آرایش دو سلولی باتری رفته است. اطلاعاتی نیز درباره آیفون ۱۶ پرو منتشر شده است. گفته می‌شود که این دستگاه دارای یک صفحه نمایش این ۶.۳ اینچی MLA OLED خواهد بود. احتمالا حاشیه های اطراف این نمایشگر بیشتر از Galaxy S24 سامسونگ است. ظرفیت باتری iPhone 16 Pro یا مشابه نسل قبل است و یا کمی بیشتر خواهد بود.

همان‌طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، ممکن است تغییراتی در طراحی داخلی iPhone 16 Pro Max وجود داشته باشد تا دوربین زوم پریسکوپی ۵ برابری را در خود جای دهد. Pro Max امسال می‌تواند یک دوربین Super Periscope داشته باشد. آیفون های ۱۶ پرو و ۱۶ پرو مکس از تراشه Apple A18، حافظه ذخیره سازی تا حداکثر ۲ ترابایت، ۸ گیگابایت حافظه رم، قابلیت های انحصاری هوش مصنوعی و ساختار بهبود یافته تیتانیومی برخوردار باشند.

ظرفیت باتری آیفون ۱۶ پرو لو رفت + تصویر باتری دارای قاب فلزی

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی