حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی iQOO Neo 9 Pro با تراشه‌ای جدید در هند معرفی شد: به‌کارگیری اسنپدراگون ۸ نسل ۲

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | IQOO، اخبار

طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، گوشی iQOO Neo 9 Pro در هند معرفی شد. این دستگاه، جدیدترین تلفن هوشمند قاتل پرچمدار آیکو، و جانشین Neo 7 Pro است. همانند نسل قبل که با OnePlus 11R رقابت کرد، آیکو نئو ۹ پرو نیز به رقابت با OnePlus 12R خواهد پرداخت. این گوشی آیکو، قیمت پایین‌تری نسبت به نماینده وان پلاس دارد. نسخه چینی این تلفن هوشمند از مدیاتک دیمنسیتی ۹۳۰۰ بهره می‌برد. اما نسخه معرفی شده جدید در کشور هند، از اسنپدراگون ۸ نسل ۲ برخوردار است.

گوشی iQOO Neo 9 Pro برای به چالش کشیدن OnePlus 12R به تراشه قدرتمند کوالکام مجهز شد

آیکو نئو ۹ پرو از فریم پلاستیکی بهره می‌برد. این تلفن هوشمند در دو رنگ مشکی و قرمز قابل تهیه خواهد بود. iQOO Neo 9 Pro به یک صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی OLED فلت با وضوح ۱۲۶۰ در ۲۸۰۰ (۴۵۲ پیکسل در هر اینچ) پیکسل مجهز شده است. این نمایشگر ۱۰ بیتی بوده و رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی LTPO را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. حداکثر روشنایی صفحه نمایش آیکو نئو ۹ پرو ۱,۴۰۰ نیت بوده و از فناوری کاهش نور PWM با فرکانس ۲,۱۶۰ هرتزی برخوردار است. دوربین سلفی این تلفن هوشمند، درون یک پانچ هول و در مرکز بالای نمایشگر دیده می‌شود.

iQOO Neo 9 Pro

تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ نیروی پردازشی مورد نیاز گوشی iQOO Neo 9 Pro را تأمین می‌کند. این دستگاه از رم های LPDDR5x و حافظه داخلی UFS 4.0 برخوردار است. این دستگاه از تراشه Q1 توسعه یافته توسط خود iQOO نیز بهره می‌برد و به سیستم خنک کننده مایع مجهز شده است. دو لنز دوربین در قاب پشتی iQOO Neo 9 Pro دیده می‌شود. دوربین اصلی وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته (Sony IMX920) و از لرزشگیر اپتیکال نیز بهره می‌برد. برای دوربین دوم که از نوع اولتراواید است، یک سنسور ۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. دوربین سلفی نئو ۹ پرو، وضوح ۱۶ مگاپیکسلی دارد.

از دیگر ویژگی های این تلفن هوشمند قاتل پرچمدار جدید آیکو می‌توان به پشتیبانی از دو سیم‌کارت، شبکه 5G، بلوتوث ۵.۳، Wi-Fi 7، GNSS و NFC اشاره کرد. این دستگاه از درگاه USB type-C، فرستنده مادون قرمز، اسپیکر های دوگانه استریو و سنسور اثرانگشت زیر صفحه نمایش برخوردار است. همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، گوشی iQOO Neo 9 Pro با رابط کاربری Funtouch 14 (مبتنی بر اندروید ۱۴) به دست کاربران خواهد رسید. آیکو تضمین کرده که این تلفن هوشمند موفق به دریافت ۳ به‌روزرسانی اندروید و ۴ سال آپدیت های امنیتی خواهد شد. باتری این دستگاه ظرفیت ۵,۱۶۰ میلی‌آمپری داشته و توسط آداپتور ۱۲۰ واتی شارژ می‌شود.

قیمت آیکو نئو ۹ پرو

قیمت نسخه های مختلف آیکو نئو ۹ پرو در کشور هند به شرح زیر است:

۱- نسخه ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی- ۳۵,۹۹۹ روپیه (حدودا ۴۳۵ دلار)

۲- نسخه ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی – ۳۷,۹۹۹ روپیه (حدودا معادل ۴۶۰ دلار)

۳- نسخه ۱۲ گیگابایت حافظه رم + ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی – ۳۹,۹۹۹ روپیه (تقریباً معادل ۴۸۰ دلار)

همان‌طور که اشاره شد، iQOO Neo 9 Pro در دو رنگ مشکی و قرمز عرضه می‌شود. مشتریانی که از قبل رزرو کرده‌اند می‌توانند نسخه های ۲۵۶ گیگابایتی این تلفن هوشمند را از امروز خریداری کنند. کاربرانی که اقدام به رزرو نکرده بودند نیز می‌توانند از فردا (۲۳ فوریه/ ۴ اسفند ماه) این تلفن هوشمند را تهیه کنند. فروش نسخه ۱۲۸ گیگابایتی از ۲۱ مارس (۲ فروردین) آغاز خواهد شد.

گوشی iQOO Neo 7 Pro با تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ معرفی شد

نظر شما درباره این تلفن هوشمند قاتل پرچمدار جدید آیکو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی