حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی iQOO Neo 7 Pro با تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ معرفی شد

نوشته

9 ماه قبل | بدون دیدگاه | IQOO، اخبار

سرانجام گوشی هوشمند iQOO Neo 7 Pro در هند معرفی شد. در گذشته، شایعات زیادی درباره این تلفن هوشمند بالارده منتشر شده بود. با ترنجی همراه بمانید تا نگاهی به مشخصات، قیمت و سایر ویژگی های این دستگاه بیندازیم.

گوشی iQOO Neo 7 Pro از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی برخوردار است

آیکو نئو ۷ پرو طراحی شبیه به  Neo 7 Racing Edition این کمپانی دارد. قاب پشتی این دستگاه طراحی خمیده ای داشته و ماژول دوربین مستطیلی شکل در بالای سمت چپ این قاب، خودنمایی می‌کند. در این ماژول سه لنز دوربین، و یک فلاش LED دیده می‌شود. iQOO Neo 7 Pro در دو رنگ عرضه خواهد شد. این دو رنگ، جنس قاب پشتی متفاوتی نیز دارند. رنگ مشکی (که با نام Dark Storm شناخته می‌شود) دارای قاب پشتی با روکش AG Glass است. رنگ نارنجی این تلفن هوشمند اما با قاب پشتی از جنس چرم مصنوعی به دست کاربران خواهد رسید.

رنگ بندی iQOO Neo 7 Pro

گوشی iQOO Neo 7 Pro دارای یک صفحه نمایش۶.۷۸ اینچی E5 AMOLED است. این نمایشگر دارای وضوح FullHD+ بوده و دوربین سلفی نیز درون یک پانچ هول و در مرکز بالای صفحه نمایش دیده می‌شود. نمایشگر این تلفن هوشمند رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی، استاندارد HDR10+ و حداکثر روشنایی ۱۵۰۰ نیت را در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد. Neo 7 Pro دارای یک تراشه اختصاصی برای بهینه سازی صفحه نمایش برای بازی و موارد دیگر است. سنسور اثر انگشت این دستگاه نیز در زیر نمایشگر قرار گرفته است.

iQOO Neo 7 Pro

آیکو Neo 7 Pro به تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ مجهز شده است. تراشه مذکور، پیشرفته ترین چیپست سال ۲۰۲۳ نیست. اما در گوشی های پرچمدار اقتصادی که در سال جاری میلادی با قیمتی رقابتی عرضه شده اند، بسیار پرطرفدار است. این تراشه هنوز هم به اندازه کافی قدرتمند بوده و امتیاز بنچمارک AnTuTu آن می‌تواند از ۱.۳ میلیون عبور کند. آیکو نئو ۷ پرو همچنین دارای یک تراشه مستقل برای بهینه سازی عملکرد بازی است. این تراشه، تجربه یک بازی روان تر را تضمین خواهد کرد. گران قیمت ترین نسخه این گوشی هوشمند دارای ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5 و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی UFS 3.1 است. یک باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری برای Neo 7 Pro در نظر گرفته شده است. این باتری توسط یک آداپتور ۱۲۰ واتی شارژ می‌شود.

iQOO Neo 7 Pro

ادعا می‌‌شود که باتری تلفن هوشمند جدید آیکو تنها با ۸ دقیقه شارژ، ۵۰ درصد از ظرفیت خود را پر خواهد کرد. همان طور که Gizmochina اشاره میکند، این دستگاه همچنین از یک سیستم خنک کننده VC نیز برخوردار است. iQOO Neo 7 Pro به طور پیش‌فرض از سیزدهمین نسخه اندروید و رابط کاربری Funtouch OS 13 بهره می‌برد.

گوشی iQOO Neo 8 و iQOO Neo 8 Pro با نمایشگر ۱۴۴ هرتز و شارژر ۱۲۰ وات معرفی شد

سه لنز دوربین در قاب پشتی گوشی هوشمند iQOO Neo 7 Pro قرار گرفته است. دوربین اصلی این دستگاه وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و از سنسور ISOCELL GN5 سامسونگ برخوردار است. این دوربین به لرزشگیر اپتیکال نیز مجهز شده است. دوربین دیگر این تلفن هوشمند از نوع اولترا واید بوده و رزولوشن ۸ مگاپیکسلی دارد. دوربین سوم این دستگاه نیز از یک سنسور ۲ مگاپیکسلی برخوردار است. دوربین سلفی Neo 7 Pro دارای سنسور ۱۶ مگاپیکسلی بوده و درون یک پانچ هول قرار گرفته است.

قیمت آیکو نئو ۷ پر‌و

نسخه ۸ گیگابایت حافظه رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی این تلفن هوشمند با قیمت ۳۴,۹۹۹ روپیه (۴۲۶ دلار) قابل تهیه خواهد بود. مدل گران قیمت تر (۱۲ گیگابایت حافظه رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی) با پرداخت ۳۷,۹۹۹ روپیه (حدودا معادل ۴۶۳ دلار) در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. فروش این تلفن هوشمند از ۱۵ جولای (۲۴ تیر ماه) آغاز خواهد شد. اگر جزو اولین خریداران iQOO Neo 7 Pro باشید، شامل دریافت تخفیف ۱,۰۰۰ روپیه ای خواهید شد.

نظر شما درباره این تلفن هوشمند جدید آیکو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی