حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ آبی شیائومی ۱۴ اولترا فاش شد

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | شیائومی

می‌دانیم که شیائومی ۱۴ اولترا در ۲۲ فوریه (سوم اسفند ماه) و در کشور چین معرفی خواهد شد. این برند، چندین پوستر را منتشر کرده که نسخه های مشکی و سفید Xiaomi 14 Ultra را نشان می‌دهد. در حال حاضر شایعاتی منتشر شده که نشان می‌دهد این تلفن هوشمند پرچمدار در رنگ آبی نیز (حداقل در بازار چین) عرضه خواهد شد. این شایعه، هنوز به طور رسمی تأیید نشده است. پوستری فاش شده که رنگ های آبی، سفید و مشکی شیائومی ۱۴ اولترا را به نمایش می‌گذارد.

احتمالانسخه آبی رنگ شیائومی ۱۴ اولترا در بازار جهانی عرضه نخواهد شد

نسخه آبی رنگ شیائومی ۱۴ اولترا دارای قاب پشتی شیشه‌ای است. اما رنگ های مشکی و سفید این تلفن هوشمند پرچمدار، به قاب پشتی چرمی مجهز خواهند شد. شایعات حاکی از آن است که این گوشی در یک نسخه تیتانیومی ویژه نیز قابل تهیه خواهد بود. به نظر می‌رسد که Xiaomi 14 Ultra در بازار جهانی تنها در رنگ های سفید و مشکی عرضه می‌شود.

پوستر فاش شده

گفته می‌شود که نسخه تیتانیومی شیائومی ۱۴ اولترا با ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۱ ترابایت حافظه ذخیره سازی، در رنگ های مختلفی قابل تهیه خواهد بود. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند در نسخه های دیگری مانند ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۶ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود. اطلاعاتی نیز درباره قیمت شیائومی ۱۴ اولترا به بیرون درز کرده است. احتمالا نسخه ۱۶ گیگابایت رم این گوشی قیمتی معادل ۱,۰۱۵ دلار خواهد داشت.

طبق گزارش ها، Xiaomi 14 Ultra دارای یک صفحه نمایش ۶.۷۳ اینچی AMOLED است. انتظار می‌رود که این نمایشگر به وضوح 2K و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی مجهز شود. این دستگاه از سنسور اثرانگشت اپتیکال زیر صفحه نمایش برخوردار خواهد بود. تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳، نیروی پردازشی مورد نیاز Xiaomi 14 Ultra را تأمین می‌کند. این تلفن هوشمند پرچمدار از رم های LPDDR5x و حافظه ذخیره سازی UFS 4.0 برخوردار است. این گوشی به طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و رابط کاربری HyperOS به دست کاربران خواهد رسید.

پوستر رسمی شیائومی 14 اولترا سطح جدیدی از طراحی را نشان می‌دهد

نظر شما درباره این تلفن هوشمند پرچمدار آینده شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی