حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پوستر رسمی شیائومی 14 اولترا سطح جدیدی از طراحی را نشان می‌دهد

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | شیائومی

شیائومی امروز به‌صورت رسمی چندین پوستر از گوشی پرچمدار آینده خود یعنی شیائومی 14 اولترا را منتشر کرد. پیش از این تأیید شده بود که این گوشی هوشمند در تاریخ 22 فوریه/6 اسفند معرفی خواهد شد و اکنون، شیائومی اعلام کرده است که Xiaomi 14 Ultra «سطح جدیدی از طراحی» را ارائه می‌کند.

پوستر رسمی شیائومی 14 اولترا

پس از انبوهی از افشاگری‌ها و گزارش‌های متعدد، شیائومی 14 اولترا اکنون به‌صورت رسمی نمایان شده است و کمپانی سازنده سرانجام تاریخ عرضه این گوشی هوشمند را اعلام کرده و ازطریق اولین دسته از تصاویر رسمی «سطح جدیدی از طراحی» این گوشی را به‌نمایش می‌گذارد.

پوستر رسمی شیائومی 14 اولترا

پوستر رسمی شیائومی 14 اولترا

شیائومی می‌گوید که 14 اولترا با «نمایشگر میکرو منحنی همه‌جانبه با عمق کامل» عرضه می‌شود. هدف از این طراحی نمایشگر، بهبود ارگونومی و ظاهری است که نسل قبلی ارائه می‌کرد. ما همین طراحی را در شیائومی 14 پرو دیده‌ایم که توانسته صفحه‌نمایش را تخت به نظر برساند و حس بهتری در دست ارائه دهد. اما این فقط پنل جلویی نیست که بهبود یافته است. پشت دستگاه نیز شاهد بهبودهایی برای ارگونومی و ظاهر بهتر است.

پوستر رسمی شیائومی 14 اولترا

پوستر رسمی شیائومی 14 اولترا

تصاویر به‌اشتراک گذاشته‌شده توسط این شرکت توضیح می‌دهد که Xiaomi 14 Ultra دارای «طراحی کاملاً جدید دوربین» است. این طراحی حلقه دوربین کلاسیک را که شیائومی 13 اولترا از آن بهره می‌برد، به رخ می‌کشد، اما این شرکت می‌گوید که در پرچمدار جدید بهبود یافته است.

پوستر رسمی شیائومی 14 اولترا

پوستر رسمی شیائومی 14 اولترا

علاوه‌بر این، شیائومی توضیح می‌دهد که 14 اولترا دارای طراحی منحنی در پنل پشتی به‌صورت «مستقیم و تمیز» است. با این کار، این شرکت ادعا می‌کند که مرکزثقل طراحی را بهبود بخشیده است و باعث می‌شود گوشی هوشمند هنگام در دست گرفتن راحت‌تر شود. در مورد کناره‌ها، این گوشی دارای یک «قاب فلزی کاملاً پیچیده» می‌باشد که با «جزئیات عالی» همراه شده است.

درحالی‌که این تصاویر هیچ مشخصاتی را ذکر نکرده‌اند، اما تأیید می‌کنند که Xiaomi 14 Ultra دارای چهار دوربین در پشت خود خواهد بود. ظاهراً این گوشی دارای پیکربندی دوربین چهارگانه 50 مگاپیکسلی با سنسور اصلی 1 اینچی سونی LYT900، دو سنسور تله‌فوتو 3.2x و 5x و یک سنسور فوق‌عریض است.

این شرکت تأیید کرده است که گوشی پرچمدار جدیدش در 22 فوریه در رویدادی تحت عنوان «Full Ecology of People, Cars, and Homes» رونمایی خواهد شد. بدین‌ترتیب۷ اساساً چهار روز دیگر تا رونمایی رسمی از Xiaomi 14 Ultra فاصله داریم.

نظر شما درباره پوستر رسمی Xiaomi 14 Ultra و طراحی این گوشی پرچمدار چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی