حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت شیائومی Pad 6S Pro در بازار جهانی عرضه خواهد شد

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | تبلت، شیائومی

شیائومی در حال آماده شدن برای رونمایی از تبلت جدیدی در کشور چین است. قرار است که این دستگاه به همراه Xiaomi 14 Ultra در تاریخ ۲۲ فوریه (۳ اسفند) معرفی شود. نسخه گلوبال تبلت شیائومی Pad 6S Pro با شماره مدل 24018RPACG موفق به دریافت گواهینامه های IMDA، HDR Vivid و EEC اروپا شده است. این محصول در میان داده های SDPPI اندونزی نیز مشاهده شده است. هم اکنون می‌دانیم که این تبلت در بازار جهانی عرضه خواهد شد.

شیائومی Pad 6S Pro از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند

در ماه گذشته میلادی، شیائومی پد ۶ اس پرو با شماره مدل 24018RPACC، موفق به دریافت گواهینامه 3C چین شده بود. این دستگاه موفق به دریافت چندین گواهینامه جدید شده که نشان دهنده احتمال عرضه آن در بازار جهانی است. متاسفانه هیچ‌کدام از تاییدیه های اخیر، مشخصات Pad 6S Pro را فاش نمی‌کند. اما گواهی 3C تأیید کرده که این محصول از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

هیچ یک از گواهینامه های اخیر نسخه جهانی Pad 6S Pro مشخصات آن را فاش نکرده است. با این حال، نسخه چینی این دستگاه با پشتیبانی از شارژر ۱۲۰ واتی در گواهی 3C مشاهده شده بود. اکنون که نسخه جهانی این دستگاه چندین گواهینامه دریافت کرده است، به نظر می رسد که Pad 6S Pro به زودی در هفته های آینده عرضه خواهد شد. تصویری از این تبلت آینده شیائومی به بیرون درز کرده که طراحی آن را نشان می‌دهد.

تبلت Xiaomi Pad 6S Pro در میان داده های گواهینامه SDPPI اندونزی

می‌دانیم که طراحی تبلت شیائومی Pad 6S Pro مشابه مشابه سایر اعضای سری Pad 6 است. بر اساس گزارش ها، این تبلت آینده شیائومی از یک صفحه نمایش ۱۲.۴ اینچی LCD با رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی برخوردار خواهد بود. گفته می‌شود که تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ نیروی پردازشی مورد نیاز این محصول را تأمین خواهد کرد. متاسفانه اطلاعات بیشتری درباره Pad 6S Pro به بیرون درز نکرده است. با این وجود، اما انتظار می‌رود که برخی از مشخصات تبلت مورد بحث، مشابه Pad 6 Pro باشد. انتظار داریم که این محصول به دوربین دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی، اسپیکر های چهارگانه و باتری پرظرفیت ۱۰,۰۰۰ میلی‌آمپری مجهز شود.

تبلت شیائومی Pad 6 و Pad 6 Pro رسما معرفی شدند

نظر شما درباره شیائومی پد ۶ اس پرو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی