حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی و سامسونگ در تقابل برای عرضه اولین گوشی تاشو سه گانه در سال جاری

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات، هواوی

به‌نظر می‌رسد سامسونگ درحال برنامه‌ریزی یک نبرد سخت با هواوی بر سر اولین گوشی تاشو سه گانه در جهان است. اگر به یاد داشته باشید، این دو شرکت همچنین اولین برندهایی بودند که نخستین گوشی‌های تاشو عادی در جهان را عرضه کردند. اکنون، رقابت میان این دو غول بر سر ارائه نسل بعدی گوشی‌های تاشو است.

گوشی تاشو سه گانه هواوی و سامسونگ

به‌گفته افشاگر Tech_Reve، سامسونگ احتمالاً امسال یک دستگاه تاشو سه‌گانه را عرضه خواهد کرد. درحالی‌که انتظار می‌رود هواوی نیز تا سه‌ماهه دوم سال 2024 گوشی تاشو سه‌گانه خود را به‌نمایش بگذارد، سامسونگ ممکن است بخواهد برچسب “اولین در جهان” را در این زمینه از دست ندهد.

بااین‌حال، برخی معتقدند که بهتر است سامسونگ به‌جای «اول بودن»، لقب «ایده‌آل» را برای گوشی‌های خود کسب کند. درحال‌حاضر، آخرین پرچمدار این شرکت یعنی گلکسی S24 Ultra از برخی مشکلات در نمایشگر و کیفیت دوربین خود رنج می‌برد.

تاکنون سامسونگ هیچ صحبتی در مورد رونمایی از یک دستگاه تاشو سه تایی در آینده نزدیک نکرده است. اما چند ماه پیش، این شرکت برای ثبت اختراع جدید گلکسی فولد با لولای دوگانه و نمایشگر سه‌گانه درخواست داده بود.

گوشی تاشو سه گانه هواوی و سامسونگ

گوشی تاشو سه گانه هواوی و سامسونگ

طبق شایعات منتشرشده، هواوی درحال سرعت بخشیدن به توسعه گوشی تاشو سه‌گانه خود است تا در نیمه دوم سال جاری از آن رونمایی کند. این شرکت درحال آزمایش مکانیزم‌های شیشه‌ای و لولای فوق‌العاده برای این دستگاه است تا از همه جنبه‌ها، بادوام و مستحکم باشد.

از طرف دیگر، هواوی به‌جای استفاده از آلیاژ آلومینیوم سنتی، از مواد فایبرگلاس کربن پیشرفته برای لولای جدید خود استفاده می‌کند. این پیاده‌سازی دستگاه را سبک‌وزن می‌کند و ممکن است عملکرد طولانی‌مدت آن را نیز تضمین کند.

درعین‌حال، این ماده یک چسبندگی عالی در دستان شما ایجاد کرده و از لغزش‌های تصادفی جلوگیری می‌کند. در روزهای آینده، ممکن است جزئیات بیشتری در مورد تقابل هواوی و سامسونگ بر سر عرضه اولین گوشی تاشو سه‌گانه در جهان منتشر شود.

دیدگاه شما پیرامون چیست؟ به‌نظر شما کدام برند زودتر از بقیه می‌تواند این دستگاه را روانه بازار کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی