حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی تاشو ۳ لا هواوی به زودی رونمایی می‌شود؟

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | هواوی

گوشی‌های تاشو جذاب هستند. شاید یادتان نباشد اما حدود ۷ سال پیش، رونمایی چنین محصولاتی تقریبا باورپذیر نبود و فقط در شایعات درباره آن‌ها می‌شنیدیم. با این حال توجه داشته باشید که گوشی تاشو ۲ لا باعث می‌شود نسبت تصویر غیرکاربردی داشته باشیم. شاید یک محصول تاشو ۳ لا بتواند بسیار جذاب‌تر ظاهر شود. خب اگر به چنین موضوعی معتقدید، خبر خوبی برای شما داریم. شایعه شده که گوشی تاشو ۳ لا هواوی به زودی رونمایی می‌شود، به زودیِ همین سال میلادی جاری.

گوشی تاشو ۳ لا هواوی

دسته محصولات تاشو تازه شروع به جذب مشتریان عمومی‌تر کرده‌اند. هواوی یکی از بازیگر اصلی در این بازار است و ظاهرا به دنبال گسترش جاه‌طلبی خود در این دسته است. شایعه شده که غول فناوری چینی در حال توسعه یک گوشی تاشو ۳ لا است که احتمال عرضه آن در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۴ وجود دارد.

منابع متعدد از جمله TechNews تایوان نشان می‌دهد که هواوی خرید موارد لازم برای چنین محصولی را در مقیاس بزرگ آغاز کرده است.

وضعیت بحران هواوی

انتظار می‌رود این گوشی تاشو ۳ لا دارای طراحی تاشو Z یا S شکل باشد، اما اندازه صفحه نمایش آن مشابه سایر گوشی های تاشو باقی می ماند، یعنی چیزی حدود 6.4 اینچ. متاسفانه مشخص نیست که این اندازه نمایشگر مربوط به پنل بیرونی است یا داخلی اما ما حدس می‌زنیم باید نمایشگر بیرونی باشد چون نمایشگر داخلی ۶.۴ اینچی جای زیادی برای ۲ بار تاشدن یا ۳ لا بودن ندارد.

گزارش شده که تولیدکننده چینی نمایشگر یعنی BOE تامین کننده پنل گوشی تاشو جدید هواوی است. همچنین گفته می‌شود شرکت‌های Zhaoli و Fusda در تولید لولا مشارکت دارند.

هواوی مدتی است که در حال تحقیق در مورد فناوری صفحه نمایش تاشو سه لا است. گزارش‌ها حاکی از آن است که این شرکت ثبت اختراعات این فناوری را از اوایل سال 2021 آغاز کرده و در ماه‌های مارس و ژوئیه 2022 پرونده‌های بیشتری را نیز به ثبت رسانیده است.

راس یانگ، یکی از صاحب نظران صنعت، پیشتر عنوان کرده بود که گوشی تاشو سه لا هواوی تا پایان سال ۲۰۲۳ یعنی سال گذشته عرضه می‌شود. حالا که ابتدای سال ۲۰۲۴ هستیم می‌دانیم این شایعه محقق نشده اما شاید با کمی تاخیر شاهد نسل جدید محصولات تاشو Huawei باشیم.

توسعه گوشی تاشو ۳ لا هواوی همزمان با افزایش انتظارات برای فروش گوشی‌های تاشو است. در حالی که فروش این دسته در سال 2023 کمتر از انتظارات بود (15.7 میلیون دستگاه)، تحلیلگران پیش بینی می کنند که با رشد سالانه 12.3 درصدی به 17.7 میلیون دستگاه در سال 2024 برسد.

در حال حاضر خبرگزاری آسوشیتدپرس همچنین همکاری هواوی با تامین کنندگان این دستگاه تاشو ۳ لا را تایید کرده و نشان می‌دهد که این دستگاه به تولید انبوه نزدیک می شود.

نظر شما چیست؟ برای گوشی تاشو ۳ لا هیجان‌زده هستید یا محصولاتی مانند هدست رایانش فضایی اپل ویژن پرو؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)