حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی گوشی تاشو سه گانه خود را برای معرفی در سال جاری آماده می‌کند

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، هواوی

به‌تازگی هواوی یک پتنت مرتبط با گوشی هوشمند با نمایشگر تاشو سه گانه ثبت کرده است. هنوز مشخص نیست که این شرکت چه زمانی از گوشی هوشمند سه تایی خود رونمایی خواهد کرد، اما این پتنت جزئیات جالبی در مورد طراحی این گوشی ارائه می‌دهد. علاوه‌بر این، شایعات حاکی از آن است که این دستگاه ممکن است تا پایان سال جاری عرضه شود.

گوشی تاشو سه گانه هواوی

سامسونگ پیش از این گوشی هوشمند تاشو سه گانه خود را در رویداد CES به‌نمایش گذاشته بود اما آن را برای فروش عرضه نکرد. بااین‌حال، ممکن است شاهد عرضه گوشی‌های هواوی و سامسونگ با نمایشگر تاشو سه تایی در سال 2024 باشیم.

گوشی تاشو سه گانه هواوی

گوشی تاشو سه گانه هواوی

ITHome اخیراً پتنت هواوی را منتشر کرده است و به‌نظر می‌رسد این گوشی هوشمند در حالت تا شدن شکل Z به خود می‌گیرد و دارای دو لولا متفاوت است. یکی از مفیدترین جنبه‌های یک دستگاه سه تایی این است که صفحه‌نمایش متصل به لولای دوم می‌تواند به سمت بیرون تا شود و این امکان را فراهم می‌کند که قسمت سوم صفحه به‌عنوان یک نمایشگر کاملاً کاربردی در هنگام تا شدن دستگاه استفاده شود. درحالی‌که دستگاه‌های تاشو به خارج درحال‌حاضر دارای صفحه‌نمایش بیرونی نیز هستند، دوربین‌های عقب وقفه قابل‌توجهی در صفحه ایجاد می‌کنند.

دستگاه‌های تاشو سه گانه تاکنون عرضه نشده‌اند، اما به‌نظر می‌رسد بزرگترین چالش آن‌ها در طراحی‌شان باشد؛ زیرا دستگاهی با دو لولای مختلف شامل قطعات پیچیده و بسیار سنگین است. بااین‌حال، در پتنت هواوی، هر قسمت از نمایشگر دارای ضخامت متفاوتی است که باید وزن را کاهش دهد.

اینکه آیا این گوشی کاربردی خواهد بود یا نه، هنوز مشخص نیست زیرا هنوز هیچ شرکتی گوشی هوشمند سه تایی را معرفی نکرده است. اگرچه شایعات درحال‌حاضر قطعی نیستند، اما می‌توان انتظار داشت که برخی از تولیدکنندگان در سال 2024 گوشی‌های هوشمند تاشو سه تایی خود را معرفی کنند.

نظر شما درباره گوشی تاشو سه گانه هواوی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی