حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی نمایشگر شیائومی ۱۴ اولترا فاش شد: استفاده از صفحه نمایشی تخت

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | رندر، شایعات، شیائومی

رندر های رسمی با کیفیت شیائومی ۱۴ اولترا، طراحی نمایشگر این گوشی را نشان می‌دهند. شیائومی در حال آماده شدن برای رونمایی از این تلفن هوشمند پرچمدار است. تصاویر منتشر شده نشان می‌دهند که Xiaomi 14 Ultra، اولین گوشی Ultra این شرکت است، که به نمایشگری تخت مجهز خواهد شد.

شیائومی ۱۴ اولترا اولین گوشی Ultra این شرکت با نمایشگر تخت است

در تصاویر منتشر شده علاوه بر قاب پشتی، طراحی نمایشگر شیائومی ۱۴ اولترا نیز دیده می‌شود. نمایشگر این دستگاه حاشیه های بسیار کمی داشته و دوربین سلفی نیز درون یک پانچ هول و در مرکز بالای صفحه نمایش دیده می‌شود. به نظر می‌رسد که نمایشگر Xiaomi 14 Ultra تخت است. اما در اطراف آن، انحنای چهارگانه کوچک 2.5D دیده می‌شود. طراحی جلوی دستگاه، نکته خاص دیگری ندارد. طراحی قاب پشتی آن نیز یادآور نسل قبل است. شیائومی باز هم به سراغ استفاده از ماژول دوربین دایره‌ای شکل بزرگی رفته است.

Xiaomi 14 Ultra

بسیاری از مشخصات Xiaomi 14 Ultra به بیرون درز کرده است. گفته می‌شود که این تلفن هوشمند دارای یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی ۱۲۰ هرتزی LTPO AMOLED با وضوح QHD+ خواهد بود. تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ به همراه پردازنده گرافیکی Adreno، وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز این دستگاه را بر عهده خواهد داشت. احتمالا گران‌قیمت‌ترین نسخه این گوشی با ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۱ ترابایت فضای ذخیره سازی به دست کاربران می‌رسد.

Xiaomi 14 Ultra

چهار لنز دوربین در قاب پشتی شیائومی ۱۴ اولترا دیده می‌شود. دوربین اصلی سنسور ۵۰ مگاپیکسلی (برخوردار از سنسور سونی LYT900) داشته؛ و دوربین اولتراواید نیز ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود. شیائومی برای این گوشی هوشمند، دو دوربین تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی نیز در نظر گرفته است. انتظار می‌رود که این دستگاه دارای یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی باشد. Xiaomi 14 Ultra به طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و رابط کاربری HyperOS به دست کاربران خواهد رسید. مطابق با گزارش Mysmartprice، شایعه شده که این دستگاه به باتری پرظرفیت ۵,۳۰۰ میلی‌آمپری مجهز خواهد رسید. انتظار داریم که این تلفن هوشمند پرچمدار از شارژ سریع ۹۰ واتی و شارژ وایرلس ۵۰ واتی پشتیبانی کند.

رندر شیائومی 14 اولترا طراحی نهایی این گوشی پرچمدار را نشان می‌دهد

با توجه به تصاویر فاش شده، نظر شما درباره Xiaomi 14 Ultra چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی