حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر قاب های رسمی گلکسی A35 و گلکسی A55 سامسونگ فاش شد

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

به نظر می‌رسد که گوشی های جدید سری A سامسونگ به رونمایی نزدیک‌تر می‌شوند. تصاویر قاب های محافظ رسمی گلکسی A35 و گلکسی A55 به بیرون درز کرده است. هفته گذشته نیز، رندر های رسمی این دو تلفن هوشمند فاش شده بود.

چندین نوع قاب محافظ رسمی برای Galaxy A35 و Galaxy A55 در نظر گرفته شده است

می‌دانیم که Galaxy A55 و Galaxy A35 در رنگ های ‌ Awesome Iceblue، Awesome Lilac و Awesome Navy عرضه خواهند شد. برای این دو دستگاه، چندین قاب محافظ در نظر گرفته شده است. بر روی لایه محافظت کننده از صفحه نمایش قاب Smart View Wallet، یک برش مستطیلی برای مشاهده تاریخ و زمان در نظر گرفته شده است. تصاویر قاب Smart View برای گلکسی A35 و گلکسی A55 نشان می‌دهد که این محصول دارای یک جیب داخلی (برای نگهداری کارت و یا پول نقد) است.

قاب Smart View Wallet

قاب محافظ سیلیکونی Galaxy A55 و Galaxy A35

تصاویر قاب منتشر شده نشانگر آن است که این محصول در رنگ های مشکی، بنفش و سفید به دست کاربران خواهد رسید. تصاویر منتشر شده از قاب محافظ رسمی سیلیکونی گلکسی A35 و گلکسی A55 نیز تأیید می‌کند که آن، در رنگ های مشکی، لیمویی و آبی عرضه می‌شود. هر دو قاب در نظر گرفته شده برای این گوشی های هوشمند، از آسیب آنها در برابر ضربه و سقوط، محافظت خواهد کرد. گفته می‌شود که سامسونگ به همراه Galaxy A55 و Galaxy A35 یک قاب شفاف و یک قاب نیمه شفاف نیز عرضه خواهد کرد.

تصاویر قاب شفاف

قاب استند دار Galaxy A55

قیمت قاب های محافظ Galaxy A55 و Galaxy A35

ظاهراً این برند کره‌ای یک محافظ صفحه نمایش دو تکه‌ای را نیز برای گلکسی A55 5G و A35 5G ارائه خواهد کرد. گزارش Gizmochina، همچنین نشان می‌دهد که گلکسی A55 5G دارای قابی با قابلیت استند است. تاکنون، این لوازم جانبی تنها به گوشی های پرچمدار سری Galaxy S و Galaxy Z محدود شده بود. گفته می‌شود که تمامی موارد مذکور در این گزارش،  قیمتی بین ۱۰ تا ۶۰ یورو خواهند داشت.

طراحی نهایی گلکسی A55 و A35 سامسونگ رنگ‌بندی این گوشی‌ها را نشان می‌دهد

نظر شما درباره طراحی قاب های در نظر گرفته شده برای گلکسی A35 و گلکسی A55 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی