حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی نهایی گلکسی A55 و A35 سامسونگ رنگ‌بندی این گوشی‌ها را نشان می‌دهد

نوشته

2 ماه قبل | یک دیدگاه | رندر، سامسونگ

انتظار می‌رود سامسونگ در سه‌ماهه اول سال جاری گوشی‌های هوشمند Galaxy A55 و Galaxy A35 خود را در چندین بازار عرضه کند. تاکنون، اطلاعات زیادی در مورد هر دو دستگاه به بیرون درز کرده است. در یک پست جدید در X، افشاگر برجسته، ایوان بلاس، رندرهای رسمی گلکسی A55 و گلکسی A35 را فاش کرده است که طراحی نهایی هر دو گوشی میان‌رده سامسونگ به‌همراه رنگ‌بندی آن‌ها را نشان می‌دهد.

طراحی نهایی گلکسی A55 و A35 سامسونگ

رندر پایین متعلق به گلکسی A55 است، درحالی‌که رندر دوم به گلکسی A35 مربوط می‌شود. ازنظر طراحی، هر دو گوشی دارای طراحی تقریباً یکسانی هستند، با یک صفحه‌نمایش به‌همراه سوراخ نمایشگر مرکزی و دوربین سه‌گانه درکنار فلاش LED در پنل پشتی. به‌نظر می‌رسد که هر دو گوشی در سه رنگ عرضه می‌شوند: Awesome Iceblue ،Awesome Lilac و Awesome Navy.

طراحی نهایی گلکسی A55

طراحی نهایی گلکسی A55

سامسونگ طراحی دکمه Key Island را در گوشی‌های هوشمند گلکسی A15 و گلکسی A25 که در ماه دسامبر عرضه شدند، معرفی کرد. در این طراحی، قسمتی که دکمه تنظیم صدا و کلید پاور را در خود جای داده‌اند، کمی برجسته‌تر از فریم دستگاه است. گفته می‌شود که A35 دارای یک بدنه پلاستیکی می‌باشد، درحالی‌که این شرکت ممکن است ساختار فلزی را برای A55 انتخاب کرده باشد.

گلکسی A35

گلکسی A35

گزارش‌ها تاکنون ادعا کرده‌اند که A55 دارای صفحه‌نمایش 6.5 اینچی AMOLED خواهد بود، درحالی‌که A35 از صفحه‌نمایش 6.6 اینچی AMOLED بهره می‌برد. انتظار می‌رود که هر دو پنل نمایشگر از رزولوشن +FHD و رفرش‌ریت 120 هرتز پشتیبانی کنند. هر دستگاه همچنین دو به‌احتمال‌زیاد به‌ترتیب از چیپست‌های Exynos 1380 و Exynos 1480 استفاده می‌کنند. انتظار می‌رود گوشی‌های سری A جدید با حداکثر 12 گیگابایت رم، حداکثر 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع 25 واتی عرضه شوند.

A35 ممکن است دارای یک دوربین جلوی 13 مگاپیکسلی و یک دوربین سه‌گانه 50 مگاپیکسلی (اصلی، با OIS) + 8 مگاپیکسلی (فوق‌عریض) + 5 مگاپیکسلی (ماکرو) باشد. از سوی دیگر، A55 دارای یک دوربین جلوی 32 مگاپیکسلی و یک دوربین سه‌گانه 50 مگاپیکسلی (اصلی، با OIS) + 12 مگاپیکسلی (فوق‌عریض) + 5 مگاپیکسلی (ماکرو) خواهد بود. هر دو مدل با اندروید 14 مبتنی‌بر One UI 6 در خارج از جعبه عرضه می‌شوند و از بدنه‌ای مقاوم دربرابر آب و گردوغبار با گواهی IP67 بهره می‌برند.

نظر شما درباره طراحی نهایی گلکسی A55 و گلکسی A35 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Nmnm

خوب خدا را شکر از ناچ خارج شد a35 یک قدم رو به جلو
سری بعد حاشیه ها را هم کم کن دیگه تمام

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی