حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی A35 5G سامسونگ با اگزینوس ۱۳۸۰ و ۸ گیگابایت رم در Geekbench مشاهده شد

نوشته

2 ماه قبل | 2 دیدگاه | بنچمارک، سامسونگ

گلکسی A35 5G در میان داده های بنچمارک Geekbench مشاهده شده است. این تلفن هوشمند میان‌رده آینده سامسونگ از ۸ گیگابایت حافظه رم و تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ بهره می‌برد. با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به جزئیات فاش شده از Galaxy A35 بیندازیم.

گلکسی A35 یک قدم به رونمایی نزدیک‌تر شد

گلکسی A35 در بخش تست های تک هسته‌ای بنچمارک Geekbench موفق به کسب امتیاز ۱,۰۲۰ شده است. این دستگاه در بخش چند هسته‌ای نیز امتیاز ۲,۹۷۳ را ثبت کرد. این دستگاه با شماره مدل SM-A356E در میان داده های Geekbench ظاهر شده است. داده های بنچمارک مذکور نشان می‌دهند که Galaxy A35 5G از یک تراشه ۸ هسته‌ای با حداکثر فرکانس ۲.۴۰ گیگاهرتز بهره می‌برد. تراشه به کار گرفته شده در این گوشی هوشمند دارای ۴ هسته دیگر با فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز است. این چیپست از پردازنده گرافیکی Mali G68 برخوردار است. داده های مذکور، نشان می‌دهند که گلکسی A35 5G با اگزینوس ۱۳۸۰ به دست کاربران خواهد رسید.

داده های بنچمارک Geekbench

طبق داده های بنچمارک Geekbench، این تلفن هوشمند میان‌رده آینده سامسونگ به طور پیش‌فرض از اندروید ۱۴ بهره می‌برد. طبق معمول، انتظار می‌رود که این دستگاه با از رابط کاربری OneUI برخوردار باشد. نسخه مشاهده شده در بنچمارک Geekbench دارای ۸ گیگابایت حافظه رم است. اما احتمالاً سامسونگ، گلکسی A35 5G را در پیکربندی های دیگری نیز عرضه خواهد کرد.

همان‌طور که اشاره شد، گلکسی A35 حاضر شده در این بنچمارک دارای شماره مدل SM-A356E است. احتمالا شماره مدل مذکور، مربوط به نسخه هندی این دستگاه است. زیرا که این شماره مدل در میان داده های گواهینامه استاندارد های هند (BIS) نیز مشاهده شده است. مطابق با گزارش Mysmartprice، این گوشی هوشمند در میان داده های گواهینامه NBTC تایلند نیز ظاهر شده و صفحه پشتیبانی آن در وب‌سایت سامسونگ نیز ایجاد شده است.

گلکسی A35 5G سامسونگ با پشتیبانی از شارژر ۲۵ وات گواهی FCC را دریافت کرد

نظر شما درباره این تلفن هوشمند میان‌رده آینده سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SAWAN

این میشه ریبرند A54؟

Nmnm

دقیقا

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی