حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات نمایشگر های سری آیفون ۱۶ فاش شد: به کارگیری رفرش ریت ۶۰ هرتزی در مدل های پایه

نوشته

5 ماه قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

با وجود آنکه هنوز زمان زیادی تا رونمایی گوشی های جدید اپل مانده، اما هم اکنون مشخصات نمایشگر های سری آیفون ۱۶ از طریق منابع زنجیره تامین این برند، فاش شده است. گفته می‌شود که مدل های پرو این سری، به نمایشگر های بزرگتری مجهز می‌شوند. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

نمایشگر های سری آیفون ۱۶ پرو بزرگتر از نسل قبل خواهد بود

طبق اطلاعات فاش شده، آیفون های ۱۶ پرو و ۱۶ پرو مکس دارای نمایشگر های بزرگی خواهند بود. iPhone 16 Pro به صفحه نمایش ۶.۲۷ اینچی مجهز می‌شود و iPhone 16 Pro Max نیز دارای نمایشگر ۶.۸۶ اینچی است. هر دو پنل به کار گرفته شده در این گوشی های هوشمند LTPO ۱۲۰ هرتزی هستند. البته، باور اندازه ذکر شده برای صفحه نمایش آیفون ۱۶ پرو مکس، کمی سخت به نظر می‌رسد. توجه داشته باشید که تمامی موارد مذکور در حد یک شایعه بوده و هنوز اطلاعات رسمی منتشر نشده است.

با وجود آنکه گفته می‌شود مدل های پرو از نمایشگر های بزرگتری نسبت به نسل قبل برخوردارند، اما داستان برای مدل های استاندارد و پلاس متفاوت است. ادعا می‌‌شود که این دو گوشی هوشمند از صفحه نمایشی با همان اندازه نسل قبل استفاده می‌کنند. آیفون ۱۶ به نمایشگر ۶.۱۲ اینچی مجهز بوده و آیفون ۱۶ پلاس صفحه نمایش ۶.۶۹ اینچی خواهد داشت. همان‌طور که وب‌سایت GSMArena اشاره کرده است، این دو گوشی هوشمند از نمایشگری با رفرش ریت ۶۰ هرتزی برخوردار خواهند بود. راس یانگ نیز تأیید می‌کند که Pro Motion در سال ۲۰۲۵ به مدل های پایه خواهد آمد.

انتظار می‌رود که قابلیت Dynamic Island در تمامی اعضای سری iPhone 16 وجود داشته باشد. خریداران قدیمی آیفون ممکن است بدشان نیاید که یک سال دیگر با صفحه نمایش ۶۰ هرتزی کنار بیایند! اما از این نظر، صفحات نمایش آیفون های پایه گران قیمت اپل در برابر پرچمداران و حتی میان‌رده های اندرویدی، توانایی رقابت ندارند.

آیفون ۱۶ اپل با سیستم خنک‌کننده گرافن همراه خواهد بود

نظر شما چیست؟ با توجه به فاش شدن مشخصات نمایشگر های سری آیفون ۱۶ آیا انتظار به کارگیری رفرش ریت بالاتری را در مدل های پایه این سری نداشتید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی